حمیدرضا گرشاسبی تنها در یک صورت می‌توانست به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس بماند.

تنها راه حل گرشاسبی برای حضور در باشگاه پرسپولیس چه بود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی از مدیریت باشگاه پرسپولیس کنار رفت و ایرج عرب با حکم مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد تا کار‌های مدیریتی و اجرایی باشگاه به خصوص نقل و انتقالات را انجام دهد.

البته گرشاسبی تنها در یک صورت می‌توانست به عنوان مدیرعامل در پرسپولیس ماندنی شود. دیروز (سه شنبه) با اعلام مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پرسپولیس پس از تصویب در کمیسیون تخصصی و اقتصادی دولت در نوبت بررسی در هیئت دولت است و بعد از تصویب، سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری خواهد کرد.

قرار بود، امروز (چهارشنبه) اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هیئت دولت با واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند که اگر این اتفاق رخ می‌داد، پرسپولیس به پروسه خصوصی سازی وارد می‌شد و دیگر مشکلی برای ادامه کار گرشاسبی در این باشگاه نبود و او می‌توانست همچنان مدیرعامل سرخپوشان باشد.

گفتنی است، این تنها راه حل گرشاسبی برای حضور در باشگاه پرسپولیس است، اما وزیر ورزش و جوانان شب گذشته (سه شنبه) حکم ایرج عرب را زد تا او به عنون سرپرست جدید در باشگاه پرسپولیس فعالیت کند.

البته گرشاسبی ساعتی پیش راهی کانادا شد و پس از مدتی به ایران بازخواهد گشت تا مسئولان پرسپولیس از او به عنوان مشاور استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

نظر وزیر ورزش و جوانان در مورد قیمت استقلال و پرسپولیس

شایعات مدیریتی پرسپولیس داغ شد

آیا بیرانوند به بازی بعدی پرسپولیس می رسد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار