پورشه 911 GT2 RS Clubsport برای مسابقات بین‌المللی آماده می‌شود +تصاویر

مسئولان پورشه در حال تقویت هرچه بیشتر اتومبیل جدید 911 GT2 RS Clubsport خود هستند.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس امسال دست‌ پر بوده و تا به اینجا سه خودرو جدید معرفی کرده است، یکی از مدل‌های جدید این شرکت خودرو 911 GT2 RS Clubsport نام دارد که به‌ تازگی‌ معرفی شده است. در واقع این محصول نسخه مسابقه‌ای مدل 911 GT2 RS (911.2) (که مجوز عبور جاده‌ای دارد) است و با تعداد محدود تنها 200 نسخه ساخته خواهد شد.

دکتر Frank Walliser معاون رئیس بخش خودرو‌های اسپرت و GT اعلام کرده که در سال آینده مشتریان نه‌ تنها می‌توانند در مسابقات کوچک‌تر از این خودرو استفاده کنند بلکه GT2 RS Clubsport اجازه حضور در مسابقات بین‌الملی را هم دریافت کرده و به همین منظور مذاکرات سازنده‌ای بین پورشه و سازمان SRO صورت گرفته است.

این خودرو دارای موتور 3.8 لیتری توربوشارژ دوگانه با 6 سیلندر افقی است که نیروی 690 اسب‌بخار را تولید می‌کند، این نیرو توسط کلاج دوگانه هفت‌ سرعته PDK به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. به گفته شرکت پورشه موقعیت موتور (که پشت محور چرخ‌های عقب قرار دارد) و شش پیستون مونوبلوک آلومینیومی در جلو به عملکرد کشش و توقف اتومبیل کمک می‌کند.

Clubsport وزنی معادل 1390 کیلوگرم دارد و مجهز به سیستم مدیریت ثبات پورشه "PSM"، کنترل کشش (در سرعت بالا مانع جدا شدن خودرو از زمین می‌شود) و ترمز ضدقفل است. البته این امکان برای رانندگان به وجود آمده که توسط سیستم هوشمند مرکزی این قابلیت‌ها را تنظیم یا غیرفعال کنند.

از ویژگی‌های داخلی خودرو می‌توان به فرمان کربنی، صفحه نمایش، میله‌های محافظی حجیم، صندلی مسابقه‌ای Recaro، کمربند ایمنی 6 نقطه‌ای و تهویه هوا اشاره کرد. برای پایین آمدن وزن خودرو، پورشه از سقف فیبرکربنی تقویت شده استفاده کرده که دارای دریچه فرار قابل حذف است، کاپوت جلو و عقب نیز از همین جنس ساخته شده و قابلیت رهاسازی سریع دارد. بال پشت هم از جنس کربن است. مخزن  ایمن 115 لیتری سوخت FT3 از کاپوت جلو سوخت گیری می‌کند.

برای سیستم الکتریکی از صفحه نمایش Cosworth ICD به‌ همراه یک سیستم داده یکپارچه برای نمایش اطلاعات، آنالیزور مسیر مسابقه، ساعت ورزشی پورشه، نمایش فشار تایر و کلید قطع اضطراری استفاده شده است. در ادامه تصاویر این خودرو را مشاهده می‌کنید:

پورشه 911 GT2 RS Clubsport برای حضور در مسابقات بین‌المللی ساخته می‌شود +تصاویر

پورشه 911 GT2 RS Clubsport برای حضور در مسابقات بین‌المللی ساخته می‌شود +تصاویر

پورشه 911 GT2 RS Clubsport برای حضور در مسابقات بین‌المللی ساخته می‌شود +تصاویر

پورشه 911 GT2 RS Clubsport برای حضور در مسابقات بین‌المللی ساخته می‌شود +تصاویر


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ منتشر شد +تصاویر


انتهای پیام/

پورشه 911 GT2 RS Clubsport را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار