معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان؛

جامعه بدون حجاب و عفاف سقوط بسیار خردکننده ای خواهد داشت

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان گفت: جامعه بدون حجاب و عفاف سقوط بسیار خرد کننده ای خواهد داشت و خلق و خوی های پلید این جامعه را به خاک خواهد افکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن حریزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان در کارگاه مهدویت با محوریت حجاب و عفاف که در دارالقران الزهرا (س) برگزار شد گفت: جامعه بدون حجاب و عفاف سقوط بسیار خرد کننده ای خواهد داشت و خلق و خوی های پلید این جامعه را به خاک خواهد افکند .

وی بیان داشت: دستورات اسلامی فضائل حجاب و عفاف را در جامعه به روشنی بیان کرده اند و طبق این دستورات، یکی از راه های داشتن احساس علو و برتری نسبت به سایر انسان ها داشتن حجاب و عفاف است .

حریزی با بیان اینکه امروزه بین پوچ گرایان جوامع غربی نسبت به این مسئله حس تنفر وجود دارد و زن محجبه را اساسا پست نظر و حقیر می پندارند اظهار کرد: از نظر تعالیم اسلامی حجاب و عفاف به عنوان یکی از مسائل بخردانه و عقل پسند به شمار می رود و دین مبین اسلام برای جوامع بدحجاب سرنوشتی جز شکست و تباهی قابل تصور نیست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دشت آزادگان یکی از برنامه های تربیتی آموزش و پرورش را توجه و ترویج مسئله حجاب و عفاف در جامعه دانست و اذعان داشت: حجاب نه تنها با مسئله آزادی اجتماعی منافاتی ندارد، بلکه با محکوم کردن بی بند و باری اخلاقی، یکی از نمادهای وجود آزادی اجتماعی است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان که حجاب و عفاف جوامع اسلامی را مورد نشانه قرار داده اند تصریح کرد: در این شرایط می بایست با اقداماتی مناسب، موثر، نافذ و ساختار یافته مانع گرفتار شدن جامعه اسلامی شد .

در ادامه این مراسم هیالی، مدیر دارالقران الزهرا (س) آموزش و پرورش دشت آزادگان، سبک شمردن مسئله حجاب و عفاف در جامعه را زیانبار توصیف کرد و افزود: مقام شامخ و عالی انسان بدون داشتن حجاب و عفاف به پستی و حقارت نائل می شود.

وی بیان کرد: برای داشتن جامعه ای اسلامی باید در مسیر تعالیم قرآن، انبیا و اهل بیت قدم بگذاریم .

هیالی در پایان ضمن گرامیداشت هفته قرآن گفت: مسابقات قرآن به منظور ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های قرآنی برگزار می گردد.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به حجاب و عفاف در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار