رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی

تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها افزایش یابد

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: تعامل روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یوسف پیربوداقی رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی هیات رییسه خانه مطبوعات و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی خواستار تعامل بیشتر روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها شد.

یوسف پیربوداقی افزود: شفافیت در اطلاع رسانی، پاسخگویی به مردم و ذینفعان و همچنین ارتباط دو سویه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌تواند به تحکیم ارتباط بین مردم و مسئولان کمک کند.

وی اضافه کرد: برگزاری دعوت‌های گزینشی از خبرنگاران، اطلاع رسانی‌های خاص و موردی، انتخاب گزینشی اصحاب رسانه برای تور‌های خبری و توزیع ناعادلانه آگهی‌ها بین رسانه‌ها را از جمله چالش‌های موجود عنوان کرد.

پیربوداقی برگزاری نشست هم‌اندیشی را یک نیاز ضروری عنوان کرد و افزود: این نشست‌ها می‌تواند با ارائه پیشنهاد‌های کاربردی و عملیاتی باعث هر چه بهتر شدن عملکرد فعالیت‌ها شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست بر تعامل بیشتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها تاکید کرد.

حسام شیرازه محبت گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها به عنوان بال‌هایی هستند که برای ارتقای ایران اسلامی در کنار هم به پرواز در آمده اند.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر افزایش تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با رسانه‌ها و ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی به رسانه‌ها تاکید کرد.

شیرازه محبت ادامه داد: رسانه‌ها در جامعه امیدآفرینی کنند و از سیاه نمایی و ایجاد اختلاف میان اقشار مختلف مردم دوری کنند.

در این جلسه اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و هیات رییسه خانه مطبوعات استان نکته نظرات خود را در خصوص افزایش تعاملات رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها بیان کردند.

انتهای پیام/

 

برگزاری نشست هم اندیشی رسانه ها و رواب عمومی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.