سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری:

مبارزه با فساد قاطع و بی امان خواهد بود

سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: با فساد بصورت قاطع و بی امان مبارزه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رسول مقابلی سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی در مراسم معارفه خود در جمع کارکنان بازرسی استانداری با اشاره به وظایف این دفتر و ماموریت‌های محوله از سوی استاندار در ادامه اظهار داشت: مسئولیت‌ها امانت و گذرا هستند و می‌طلبد که در مدت دوران مدیریت امانت دار شایسته‌ای باشیم.

وی ادامه داد: در دوران مدیریت بنده ماموریت اصلی مبارزه با فساد خواهد بود و حق مسامحه و مماشات نداریم و رعایت حق الناس باید سرلوحه کار‌ها باشد.

مقابلی در ادامه با اشاره به جایگاه قانون، بیان داشت: هیچ تعارفی با ناقضین قانون نخواهیم داشت و در مقابله با قانون شکنی و مبارزه با فساد قاطع و بی امان خواهیم بود.

سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در ادامه با اشاره به نقش حاکمیتی استانداری در راهبری دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: جهت ارتقا رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی، نقش بازرسی و نظارت بسیار مهم و کلیدی می‌باشد و ثابت شده است که هر چقدر نظارت بیشتر و دقیق‌تر باشد فساد نیز کمتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: با ایفای نقش نظارتی به صورت دقیق و جلوگیری از قانون شکنی بدنبال امید آفرینی در جامعه هستیم.

 

انتهای پیام/

 

معارفه سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.