امضای تفاهمنامه تکمیل و واگذاری ۹۳۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

به منظور کمک به حل مشکل تامین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا ۷۷۵ واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و نیز ۱۵۶ واحد مسکن استیجاری شهر‌های استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

مبارک قدم افزود: هزینه این واحد‌ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک‌های مالی کمیته امداد تامین می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد: در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافت‌های حاشیه‌ای افزود: برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر، خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

سهندی همکاری با سمن‌ها و کانون‌های کمیته امداد را راهکار‌هایی موثر برای بافت‌های فرسوده دانست.

در ادامه این مراسم تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.
 
انتهای پیام/
 

امضای تفاهم نامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی

برچسب ها: مسکن ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.