صدور مجوز استخدامی به ادارات ارشاد شهرستان‌های تازه تاسیس کرمان

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت:مجوز استخدامی به ادارات ارشاد اسلامی شهرستان‌های تازه تاسیس استان صادر شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

صدور مجوز استخدامی به ادارات ارشاد شهرستان‌های تازه تاسیس کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان امروز در مراسم معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ریگان گفت: در شهرستان‌های تازه تاسیس که اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آن‌ها راه اندازی شده است با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

وی ابراز کرد با پیگیری‌های صورت گرفته وهماهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز استخدام در ادارات تازه تاسیس شهرستان‌های استان کرمان صادر که به زودی نیز عملیاتی می‌شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اظهار کرد در شهرستان ریگان استعداد‌های خوبی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که نیاز به شناسایی وحمایت دارند.

علیزاده ابراز کرد: شهرستان ریگان بیشترین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در استان دارد که راه اندازی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مدت زیادی است که عملیات اجرایی آن راکد شده است .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تصریح کرد: در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ۱۱۳ کد مجوز در زمینه‌ها وعناوین مختلف داریم که شهرستنان‌ها می‌توانند از این مجوز‌ها در زمینه‌های فرهنگی وهنری استفاده شود.

علیزاده اظهار کرد: یک گام مهم در شهرستان‌ها جمع آوری بانک اطلاعاتی در ان شهرستان‌ها در حوز‌های مختلف هنری وفرهنگی می‌باشد که می‌تواند در این زمینه فعالیت‌هایی را انجام داد.

وی بیان داشت: در ریگان موسیقی نواحی وجود دارد که این موسیقی نواحی یکی از موسیقی ها‌ی برتر در استان می‌باشد .

در جلسه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان خواستار تسریع در روند احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ریگان شد.

علیرضا غلامشاهزاده با اشاره به اینکه استعداد‌های خوبی در شهرستان در زمینه‌های مختلف هنری وجود دارد خواستار توجه ویژه به استعداد‌ها در این شهرستان شد.

در این مراسم سید مجتبی موسوی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهر ستان معرفی واز خدمات حسین میرزاده رئیس سابق تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

معرفی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار