مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان از تدوین سند آموزش مدیریت بحران استان با مشارکت 124 دستگاه اجرایی و واحدهای نظامی و انتظامی خبر داد.

سند آموزش مدیریت بحران استان کرمان تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛   سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استان در نشست صبح امروز کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران استان کرمان از تدوین سند آموزش مدیریت بحران استان با مشارکت 124 دستگاه اجرایی و واحدهای نظامی وانتظامی استان خبر داد.

وی در ادامه افزود : در این سند آموزش مدیریت بحران آموزش سالانه 200 هزار نفر در استان هدفگذاری شده است.

وی با تاکید بر مقوله آموزش و پیشگیری از بحران گفت:افزایش توانمندی ها و آموزش اقشار مردم اولویت مدیریت بحران استان است.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این نشست با تقدیر ازتلاش بخشهای مختلف صدا وسیمای مرکز کرمان در مواقع بحرانهای طبیعی وغیر طبیعی گفت: مقوله اطلاع رسانی به موقع وصحیح در مواقع بحران برای استان کرمان به عنوان یکی از بحران خیزترین استانهای کشور بسیار با اهمیت است .

موسوی تامین تجهیزات و امکانات ویژه بحران برای صدا وسیمای مرکز کرمان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد :ستاد مدیریت بحران استان تامین امکانات مورد نیاز صدا وسیمای مرکز کرمان برای اطلاع رسانی در مواقع بحران را پیگیری خواهد کرد.

وی بر حضور منظم دستگاههای عضو کارگروه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان تاکید کرد و گفت :مصوبات ستاد مدیریت بحران به منزله قانون محسوب می شود و لازم الاجراست .

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان نیز در نشست با اشاره به مستعد بودن استان کرمان برای انواع بحران های طبیعی و غیر طبیعی توجه بیشتربه ستاد مدیریت بحران استان را خواستار شد .

علی رمضانی با انتقاد از برخی دستگاه های عضو کارگروه اطلاع رسانی که در نشست های این کار گروه با نماینده ثابت حضور ندارند افزود :صدا وسیمای مرکز کرمان متناسب با بحران های این استان برنامه ریزی لازم را انجام داده است .

وی از تامین دومین واحد سیار تلویزیونی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت استان کرمان جز معدود استانهای کشور در این زمینه است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان تامین اعتبار لازم برای کارگروه اطلاع رسانی مدیریت بحران استان را خواستار شد .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.