فرماندار کرمانشاه ؛

طلب نزدیک به ۱۴۰ نفر از طلبکاران شرکت آرکاخودرو پرداخت شده است

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه با پیگیری دادستانی تاکنون طلب نزدیک به ۱۴۰ نفر از طلبکاران شرکت آرکاخودرو پرداخت شده از در نظر گرفتن تمهیداتی برای پرداخت طلب مابقی افراد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه به برگزاری جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پرداخت طلب طلبکاران شرکت آرکا خودرو با حضور معاون دادستان، نمایندگان بانک‌های ملی و سینا، مدیرعامل شرکت آرکا خودرو و نماینده اداره کل صنعت معدن و تجارت استان خبر داد و گفت : در این جلسه آخرین وضعیت نحوه پرداخت طلب طلبکاران ثبت نام خودرو این شرکت بررسی شد.

وی گفت : هم اکنون پرداخت طلب نزدیک به ۵۰۰ نفر باقی مانده که قرار شد پرداخت آن از طریق تامین وثیقه ملکی برای دریافت تسهیلات بانکی توسط مدیرعامل این شرکت، از سوی بانک در اسرع وقت بررسی و نتیجه اعلام شود تا تصمیمات بعدی اتخاذ شود.

رنجبر اضافه کرد: این شرکت در سال گذشته، بدون مجوز قانونی از افراد ثبت نام کرده و هزینه تحویل خودرو را دریافت کرده، ولی نتوانسته بود به تعهدات خود عمل کند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد، از همین رو فعالیت آن به دستور دادستانی متوقف شد و پرونده آن در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: مردم نباید فریب تبلیغات برخی شرکت‌ها را بخورند و حتما مجوز رسمی شرکت‌هایی که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند را با دقت و مشورت با متخصصان و صاحبنظران بررسی کنند تا ضرر و زیانی متوجه آنان نشود .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی آخرین وضعیت نحوه پرداخت طلب طلبکاران ثبت نام خودرو

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار