تقدیر از رانندگان نمونه شهر کرمان

به مناسبت روز حمل و نقل (۲۶ آذر ماه) شهردار کرمان از رانندگان نمونه ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید مهران عالم زاده ،شهردار کرمان در مراسم تقدیر از رانندگان نمونه کرمان با بیان اینکه در آذر ماه سال ۱۳۶۲، در دوران جنگ تحمیلی، ۱۰۰ فروند کشتی حامل مایحتاج مردم برای تخلیه بار در بندر‌های ایران منتظر مانده بودند که مشکلات زیادی را برای ترابری ایران به بار آورده‌بود، گفت: با صدور فرمانی از سوی رهبر کبیر انقلاب (امام خمینی (ره))، کامیون‌ها و تریلی‌های زیادی برای تخلیه بار‌ها به بنادر اعزام شدند.

سید مهران عالم زاده ادامه داد: با فرمان امام و اعزام کامیون‌ها، مشکل تخلیه کشتی‌ها حل و فصل شد که ۱۵ سال پس از زمان صدور این فرمان، در سال ۱۳۷۶ به پیشنهاد وزارت راه و ترابری روز ۲۶ آذر به عنوان روز ملی "حمل و نقل " تعیین شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مبنای توسعه اقتصادی هر کشور "صنعت حمل و نقل " است، افزود: بخش عمده جابه جایی مسافر در سیستم حمل و نقل شهری انجام می‌شود که نیاز به سامانه حمل و نقل یکپارچه دارد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس هرگونه بی انضباطی در سیستم حمل و نقل می‌تواند برای هر شهر و کشوری مشکل آفرین باشد.

وی گفت: بر همین اساس افرادی که با این سیستم در ارتباط هستند بخصوص رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها باید اخلاق مدار و قانونمند باشند، زیرا در ارتباط مستقیم با مردم هستند.

وی با بیان اینکه همه رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرمان افرادی نمونه، با اخلاق و قانون مدار هستند، گفت: امروز به مناسبت روز ملی حمل و نقل از برترین رانندگان این مجموعه تقدیر شد.

وی گفت:شهردار کرمان به عنوان فردی که مجموعه شهرداری را مدیریت و بر سیستم حمل و نقل شهری نظارت دارد، قدردان زحمات همه رانندگان این مجموعه بوده و برمسائل و مشکلات آن‌ها واقف است.

عالم زاده با اشاره به اینکه متاسفانه سیستم اتوبوس رانی شهر کرمان فرسوده و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد، گفت: در تلاش هستیم تا نسبت به بهسازی اتوبوس‌های این مجموعه اقدام کنیم.

در ادامه این نشست از پنج راننده نمونه تاکسی و پنج راننده نمونه اتوبوس شهری که به دلیل اخلاق مداری و خوش برخوردی با مردم، خلاقیت در زیبایی وسیله نقلیه، توجه به قوانین رانندگی و عدم خلافی خودرو و روحیه هنرمندانه در سنین مختلف انتخاب شده بودند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است در پایان این نشست نمایندگان رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهری ضمن تشکر از توجه و نگاه ویژه شهردار کرمان به پرسنل این مجموعه، به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ی

تقدیر از ده راننده نمونه شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار