رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان:

زابل سردترین شهر سیستان و بلوچستان شد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز شهرستان زابل با دمای منفی ۲ درجه سلسیوس سردترین شهر این استان شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: امروز به دلیل حاکمیت جریانات جنوبی در سیستان و بلوچستان قدری از شدت سرمای شبانه در نیمه شمالی این استان کاسته شده است.

وی با بیان اینکه همچنان سرمای شبانه در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان ادامه دارد، افزود: وزش باد‌های جنوبی روز گذشته سبب شد تا بامداد امروز کمینه دمای زاهدان نسبت به روز گذشته حدود سه درجه سلسیوس گرمتر شود.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مهمترین پدیده جوی شبانه روز گذشته در نواحی غربی این استان وزش باد به نسبت شدید بود که سبب افزایش دما در برخی نقاط این نقطه از ایران اسلامی شد.

وی با اشاره به جو آرام و پایدار سواحل جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس الگوی‌های پیش یابی تا عصر امروز چهارشنبه جوی آرام و به نسبت پایدار، گاهی وزش باد در سواحل جنوب این استان حاکم است که انتظار می‌رود بیشینه سرعت وزش باد در این مدت در حدود ۳۸ کیلومتر بر ساعت باشد.

انتهای پیام/پ

وضعیت آب و هوای سیستان  وبلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار