وزیر آموزش و پرورش:

با کمک خیران فضای آموزشی استاندارد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد

وزیر آموزش و پرورش گفت:کمک خیران فضای استاندارد و شایسته ای برای دانش آموزان در کشور ایجاد می کنند و باور داریم که آینده کشور در همین کلاس ها رقم می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش شامگاه پنج شنبه در حاشیه افتتاح طرح های آموزشی در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین و مهمترین سازمان کشوری باید مورد توجه باشد و اختیارات لازم را در مورد نوع آموزش داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در ادبیات امروز تعلیم و تربیت و تجهیزات مدرسه بعد از معلم اولویت بسیار مهمی دارد زیرا موثر در نوع آموزش دانش آموزان است.

وی مدارس را کارگاه تمرین زندگی دانش آموزان برشمرد و عنوان کرد: بچه ها در مدرسه ها مهارت های مورد نیاز زندگی را تمرین می کنند که برای آینده کشور بسیار ضروری است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر مناسب ترین کتاب ها و قوی ترین برنامه ها را داشته باشیم اما مدرسه ای استاندارد نباشد، به هدف های مورد نظر نخواهیم رسید .

وی بیان کرد: رویکرد در دولت تدبیر و امید این است که مدرسه و آموزش و پرورش پشتیبان دانش آموزان هستند و در این ادبیات، فضای آموزشی و تجهیزات نیز مانند معلم در فرآیند یاددهی و یادگیری اثرگذار خواهد بود.

بطحایی وقوع حادثه برای دانش آموزان مدرسه ای در زاهدان را یادآور شد و افزود: این حادثه که همگان را ناراحت و داغدار کرد، به علت وجود بخاری نفتی و بی احتیاطی بود و نشان داد هنوز در تهیه وسایل و سخت افزار نیاز به کمک داریم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه باب الحوائج نوش آباد آران و بیدگل بیان کرد: تلاش داریم تا با کمک خیرین فضای استاندارد و شایسته ای برای دانش آموزان در کشور ایجاد کنیم زیرا باور داریم که آینده کشور در همین کلاس ها رقم می خورد .

سه طرح آموزشی و ورزشی به ارزش 63 میلیارد ریال با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستانی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پنج طرح دیگر نیز آغاز شد.

وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح آموزشی و ورزشی به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل سفرکرده است.

انتهای پیام/ ب

صحبت های وزیر آموزش و پرورش در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.