پرداخت ۳۷۰ میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کار آفرینی در اختیار متقاضیان بنیادشهید و امور ایثارگران استان قرار می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان  با بیان اینکه جلسات امور ایثارگران لرستان هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار برگزار می‌شود افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات امور ایثارگران جمع بندی و از طریق وزارت کشور یا استانداری با مقامات مسئول در سطح ملی پیگیری می‌شود.

امیری ادامه داد: استخدام خانواده‌های شهداء و ایثارگران باید از طریق مجوز استخدامی و استفاده از سهمیه ۲۵ درصد صورت پذیرد.

وی بیان کرد: مجوز‌های استخدامی ممکن است جوابگوی نیرو‌های بیکار خانواده‌های شهداء و ایثارگران نباشد که در این راستا جهت کارآفرینی این افراد ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: متقاضیان می‌توانند با معرفی کسب و کار و صدور مجوز تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با سود ۶ درصد از منابع اعتباری تسهیلات روستایی و عشایری تامین شده و در اختیار خانواده‌های شهداء و ایثارگران قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت:جهت تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به نحوی برنامه ریزی می‌شود که امکان بازدید و سرکشی به ترتیب اولویت توسط مسئولان استان انجام شود.

انتهای پیام/م

۳۷۰ میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران پرداخت می‌شود

برچسب ها: اشتغال ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار