لپ‌تاپ ۱۲.۵ اینچی Mi Notebook Air شیائومی، با امکانات خوب و قیمت مناسب +تصاویر

شیائومی به تازگی عضو جدید خانواده Mi Notebook Air را با صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچی معرفی کرده که با امکانات مناسب و قیمت ارزان مورد توجه قرار گرفته است.

مشخصات و طراحی احتمالی گوشی Galaxy A10 منتشر شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شرکت شیائومی در ابتدا به عنوان تولیدکننده تلفن‌های هوشمند شناخته شود اما این شرکت بزرگ چینی تولیدکننده بسیاری از لوازم الکتریکی و هوشمند دیگر نیز است. یکی از محصولات این شرکت لپ‌تاپ‌های تحت عنوان Mi Notebook است که علاوه بر کیفیت و ظرافت در تولید، قیمت بسیار مناسبی دارند. شرکت Xiaomi  حدود یک ماه پیش بود که لپ‌تاپ 13.3 اینچی Mi Notebook Air را به خانواده لپ‌تاپ‌های خود اضافه کرد و حالا از نسخه کوچک‌تر این لپ‌تاپ رونمایی کرده است.

Mi Notebook Air جدید در دسته لپ‌تاپ‌های جمع‌وجور و با امکانات مناسب قرار می‌گیرد. این محصول با صفحه نمایش 12.5 اینچی Full-HD با رزولوشن 1920×1080 و نسبت 16:9 ساخته شده , پردازنده Core i5 نسل هفتم اینتل و 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول جدید شیائومی به حساب می‌آیند. این لپ‌تاپ بسیار باریک تنها 12.9 میلی‌متر ضخامت و حدود 1.07 کیلوگرم هم وزن دارد. هرچند مشخصات باتری این مدل اعلام نشده اما به گزارش Gizmochina این لپ‌تاپ با یک شارژ می‌تواند تا 11.5 ساعت مورد استفاده قرار گیرد. Mi Notebook Air با ویندوز 10 عرضه خواهد شد و دارای درگاه USB  نوع C است که با همین درگاه هم شارژ می‌شود. تنها رنگ نقره‌ای این لپ‌تاپ در پیش‌فروش سایت شیائومی موجود است.

در بحث هزینه، شیائومی این محصول را در چین با قیمت حدود 579 دلار به فروش می‌رساند، البته اعلام نشده که این محصول به جز چین در دیگر مناطق به فروش می‌رسد یا خیر اما این احتمال وجود دارد که در نیمه اول سال 2019 در هند و کشور‌های جنوب شرقی آسیا عرضه شود. در همین مورد Manu Kumar Jain معاون بخش بین‌الملل شیائومی اعلام کرده بود که این شرکت تلاش خواهد کرد تا محصولات بیشتری از جمله لپ‌تاپ‌های گیمینگ Mi را به بازار هند عرضه کند.

در اواسط سال جاری لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری Mi با پردازنده Core-i7 و حافظه رم 16 گیگابایت عرضه شد. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060، صفحه نمایش 15.6 اینچی، صدای دالبی و مجموع 10 درگاه ورودی و خروجی اشاره کرد.

در ادامه تصاویر مربوط به لپ‌تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air شیائومی را مشاهده می‌کنید:

پس به طور کلی مشخصات احتمالی Mi Notebook Air به این صورت خواهد بود:

  • صفحه 12.5 اینچ
  • رزولوشن 1920×1080 و نسبت 16:9
  • پردازنده Core-i7
  • کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060
  • حافظه رم 16 گیگابایت

لپ‌تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air شیائومی، با امکانات خوب و قیمت مناسب + تصاویر

لپ‌تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air شیائومی، با امکانات خوب و قیمت مناسب + تصاویر


بیشتر بخوانید: هیولای جاده‌ها؛ طرح مفهومی Exy Monster X را ببینید +تصاویر


انتهای پیام/

لپ‌تاپ 12.5 اینچی Mi Notebook Air شیائومی +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، لپ تاپ ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار