بروزرسانی اندروید 9.0 برای سری گوشی‌های OnePlus 5 ارائه شد

شرکت OnePlus به مناسبت سال نو میلادی و به منظور همزمان‌سازی رابط کاربری دستگاه و نسخه سیستم‌عامل اندروید، برای سری OnePlus 5 بروزرسانی جدیدی ارائه کرد.

بروزرسانی اندروید 9.0 برای سری گوشی‌های OnePlus 5 ارائه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت سال نو میلادی، شرکت OnePlus برای کاربران گوشی‌های  OnePlus 5 و OnePlus 5T بروزرسانی جدیدی ارائه کرد. این شرکت به منظور همزمان‌سازی بین شماره نسخه رابط کاربری دستگاه و نسخه سیستم‌عامل اندروید، برای سری گوشی‌های OnePlus 5 بروزرسانی اندروید ۹.۰ را ارائه کرد. این ارتقاء نسخه کاربری، OnePlus 5 و OnePlus 5T را به Oxygen OS 9.0.0 بروز کرد.

همزمان‌سازی رابط کاربری دستگاه و نسخه سیستم‌عامل اندروید تنها تغییری نیست که این بروزرسانی ایجاد کرده و تغییراتی دیگری در این نسخه وجود دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

بعضی از این تغییرات در سطح سیستم رخ داده است. اولین مورد، بروزرسانی هسته سیستم عامل به اندروید ۹.۰ است. برای بهتر شدن محیط دستگاه نیز یک رابط کاربری جدید برای آن استفاده شده است. برای OnePlus 5T یک تغییر اختصاصی ایجاد شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا با ژست‌های حرکتی بین منو‌ها جابجا شوند. در ضمن برای افزایش کارآیی سیستم، تغییرات کلی در سطح سیستم انجام شده است.

در بروزرسانی اخیر OnePlus، برای گیمر‌ها هم فکر شده است. حالت نوتیفیکشن متنی در هنگام بازی به این نسخه اندروید اضافه شده است. مورد دیگری که به این نسخه اضافه شده، اضافه شدن نوتیفیکیشن‌ها برای پشتیبانی از نرم‌افزار‌های ثالث مدیریت تماس در هنگام بازی است.

دوربین سری گوشی‌های OnePlus 5 نیز ارتقا داده شده است. در این بروزرسانی، دوربین گوشی با نرم‌افزار Google Lens ادغام شده و از این به بعد می‌توان از قابلیت‌های این نرم‌افزار به طور مستقیم استفاده کرد. سرانجام آخرین تغییر این بروزرسانی، اضافه شدن تظیمات جدید به بخش «مزاحم نشوید» (Do Not Disturb) است. این تنظیمات به کاربر اجازه شخصی‌سازی بیشتر می‌دهد.

کاربران سراسر دنیا می‌توانند این بروزرسانی را با حجم‌های ۱۷۴۲ مگابایت و ۱۷۴۸ مگابایت به ترتیب برای OnePlus 5 و OnePlus 5T دریافت کنند. در ادامه لیست منتشر شده از تغییرات این نسخه اندروید را مشاهده می‌کنید.

بروزرسانی اندروید 9.0 برای سری گوشی‌های OnePlus 5 ارائه شد


بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند


انتهای پیام/

بروزرسانی OnePlus 5 و 5T

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار