رانندگان در محورهای کوهستانی گیلان به زنجیر چرخ مجهز باشند

جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی گیلان به زنجیر چرخ مجهز باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال بارش برف و باران و لغزنده بودن محور‌ها از جمله محور‌های کوهستانی رانندگان قبل از تردد در این محور‌ها تجهیزات خودشان را کنترل کنندو با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی با بیان اینکه، شهروندان و مسافران تا حد امکان از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند، افزود: در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

سرهنگ جابر صفاری با اشاره به اینکه، محدودیت ترافیکی نداریم، افزود: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است.

وی با بیان اینکه، در شبانه روز گذشته ۲۱ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است، گفت: بر اثر این سوانح جاده‌ای ۲۴ نفر مجروح و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

جانشین پلیس راه گیلان با بیان اینکه بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است تصریح کرد: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام /ق

برای تردددر محورهای کوهستانی ، رانندگان به زنجیر چرخ مجهز باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.