گفتگوی خواندنی با ستاره استقلال/ جباروف: برای کمک به استقلال آماده‌ام

صحبت از بازگشت جباروف به استقلال است؛ بازیکنی دو ستاره در تیمی دو ستاره و حالا شایعه بازگشتش بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  فرخ منحال، از دوستان جباروف با شعار «حذف دلال» واسطه بازگشت جباروف شده و مدام در فضای مجازی درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن ازبکستانی اطلاع‌رسانی می‌کند.

او روز گذشته در پستی اینستاگرامی نوشت: «جهت اطلاع عزیزان استقلالی. سرور جباروف در مکالمه چند دقیقه پیش این پیام را برای شما عزیزان که در مورد اخباری که در مورد تیم ازبکستانی سوال داشتید، اظهار داشت: «من یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال هستم که به افتخارات زیادی رسیده‌ام، قصد بازارگرمی هم ندارم. از دو ماه پیش با مسئولان باشگاه در تماس و تعامل کامل هستیم. طبیعی است برای حضور موفق و آمادگی کامل من باید همواره به تمرینات تخصصی و گروهی زیرنظر مربیان بپردازم به همین خاطر همواره شاهد این گمانه‌زنی‌ها بوده‌ام.

در حال حاضر از تایلند و مالزی و سه تیم ازبکستانی دعوت به انعقاد قرارداد شده‌ام ولی اولویت اول من تیم پرافتخار استقلال ایران است، به همین دلیل به شایعات توجه نکنید. من آمادگی کامل جهت حضور در تمرینات هماهنگی نیم‌فصل را دارم.»


بیشتربخوانید :جپاروف و استقلال به توافق رسیدند / بخشی از طلب هافبک ازبکستانی پرداخت شد


همین پست اینستاگرامی باعث شده تا همگان بازگشت جباروف به استقلال را قطعی دانسته و برای پیوستن به استقلال منتظر ورود این بازیکن به تهران باشند. در همین راستا با کمک منحال به سراغ ستاره ازبکستانی رفتیم و درباره شایعه بازگشتش به استقلال، اتفاقات گذشته‌ای که باعث جدایی مقطعی او از این تیم شد و حضور آبی‌پوشان در آسیا و گروه سختی که در آن گرفتار شده‌اند، سوالاتی را مطرح کردیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با جباروف را در ادامه می‌خوانید.

شایعه بازگشتت به استقلال در فضای مجازی بسیار پیچیده اما در فضای واقعی هنوز خبری نیست! شاید هیچ‌کس بهتر از خودت نتواند در این خصوص به صحبت پرداخته و پاسخگوی شایعات باشد. در این مدت با کدام مدیران استقلال مذاکره کرده‌ای و چه صحبت‌هایی در این بین مطرح شد؟

از مدت‌ها قبل با آقایان فتحی و خطیر در ارتباط بودیم. البته بیشتر مسائل از طریق دوستم به مدیران استقلال منتقل می‌شد. درباره مسائل مربوط به قرارداد دوباره با استقلال و مطالبات قبلی‌ام به صحبت پرداخته و همه چیز در سکوت، آرامش و تعامل کامل پیش رفت.

گفته می‌شد شما یا باشگاه برای بازگشت دوباره به این تیم شرط‌های سنگینی پیش پای یکدیگر گذاشته‌اید؛ مثلا شما شرط گذاشتید باید مطالبات قبلی تسویه کامل شده و حتی بخشی از پیش قرارداد نیم‌فصل بعدی را هم باید زودتر بگیرید؟

من از سال گذشته مطالباتی داشتم و قرار شد قبل از بسته شدن قرارداد جدید، طلب قبلی‌ام پرداخت شود که البته باشگاه استقلال این موضوع را پذیرفته است. نامه‌ای از باشگاه دارم که طلب قبلی طی اقساطی از سه ماه پیش ماهانه؛ هر ماه 40 هزاردلار باید پرداخت می‌شد. تاریخی که بر سر آن به توافق رسیده بودیم، گذشته بود اما باشگاه در حال حاضر در حال پرداخت این مطالبات است. برای فصل جدید که قراردادی یک‌ونیم‌ ساله خواهد بود نیز باید 20 درصد قراردادم از قبل پرداخت شود.

پس شرایط معقولی برای بسته شدن قرارداد وجود دارد؟

درست است. هیچ شرط غیرمنطقی و نامعقولی وجود ندارد و همه چیز با حسن نیت دو طرف انجام شده است.

در این مدت چقدر با شفر صحبتی داشته‌اید؛ در واقع سرمربی آلمانی چقدر در بازگشت شما تاثیر داشته و او چقدر خواهان شماست؟

قاعدتا اگر شفر من را نمی‌خواست، فتحی و خطیر هم برای مذاکره با من و بازگشتم به استقلال وارد عمل نمی‌شدند. با شفر در این مدت صحبت‌هایی را انجام داده و برای کمک به وی در نیم‌فصل دوم از هر نظر آماده هستم.

اتفاقات پیش فصل امسال خاطرات تلخی را برای استقلالی‌ها تداعی می‌کند. به خوبی به یاد داریم که همراه با تیام جلسه‌ای با مدیران وقت استقلال در ترکیه برگزار کردید. چه اتفاقی افتاد که منجر به تمدید قراردادتان نشد؛ مدیران وقت ازجمله توفیقی و افتخاری در این قضیه تاثیر داشتند؟

گذشته‌ها، گذشته و اصلا دوست ندارم درباره مسائل قبلی صحبت کنم. گذشته‌ها را فراموش کردم و تمرکز و نگاهم صرفا به آینده بوده و می‌خواهم همراه با استقلال دوباره خاطرات خوش گذشته را در ایران و آسیا تکرار کنم. به نظرم هرچقدر الان تیم آرامش داشته باشد بهتر است. اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده است را نه می‌خواهم باز کنم و نه می‌خواهم درباره‌اش حرفی بزنم.

چقدر برای همراهی استقلال آمادگی داری و چقدر فرم بدنی‌ات را حفظ کرده‌ای؟

آمادگی بدنی خوبی دارم. روزی دو جلسه تمرین می‌کنم. من فقط برای اینکه در فرم تیمی باشم و آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم به تیم قزاقستانی رفتم و الان هم از هر لحاظ آماده هستم.

چقدر دلت برای استقلال و هوادارانش تنگ شده است؟

مطمئنا دلم خیلی برای آنها تنگ شده است. یکی از بزرگ‌ترین افتخاراتم این است که در تیم بزرگ استقلال بازی کرده‌ام و خاطراتِ پیروزی‌ها و شادمانی هواداران این تیم را همیشه به یاد دارم. طرفداران استقلال همیشه به من لطف داشته‌اند و امیدوارم در بازگشت دوباره بتوانم با ارائه نمایش‌های خوب و ایده‌آل دوباره آنها را شاد کنم.

نظرت درباره گروه استقلال در آسیا چیست؛ این تیم دوباره با العین و الهلال و این بار با الدحیل در گروه مرگ قرار گرفت.

سختی این گروه فقط به خاطر حضور استقلال است. مطمئن باشید اگر استقلال در هر گروه دیگری بود، آن گروه به گروه مرگ تبدیل می‌شد.

استقلال در لیگ برتر ایران شرایط بدی ندارد و اگر کمی بجنبد قهرمانی برای این تیم دور از دسترس نیست. چقدر به قهرمانی این تیم در لیگ برتر امید داری؟

موقعیت استقلال را می‌دانم و اینکه قهرمان شود به تلاش بچه‌ها بستگی دارد که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.