رجبی: در انتخابی تیم ملی تکواندو در وزن هشتم شرکت می‌کنم

ملی پوش تکواندو گفت: در انتخابی تیم ملی در وزن هشتم شرکت می‌کنم و حاشیه‌ها برای من مهم نیست و برای هدفم مبارزه خواهم کرد.

رجبی: در انتخابی تیم ملی در وزن هشتم شرکت می‌کنمسعید رجبی ملی پوش تکواندو مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاشیه‌هایی که اخیرا درباره تغییر وزن او در تیم ملی مطرح شده است بیان کرد: در انتخابی تیم ملی در وزن هشتم شرکت می‌کنم و حاشیه‌ها برای من مهم نیست و برای هدفم مبارزه خواهم کرد. به هر تصمیمی که کادر فنی در این باره بگیرد احترام می‌گذارم و در همان وزن شرکت می‌کنم.

او ادامه داد: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا انگشت دستم دچار آسیب دیدگی شد و این اتفاق من را از مسابقات مختلف دور کرد. به دلیل مبارزات سنگینی که در جاکارتا داشتم شرایطم مناسب نبود، اما امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان با کسب همان تکواندوکاری بشوم که می‌خواهم.

رجبی درباره کسب سمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو امید زیادی دارم و تلاشم را ۲ برابر خواهم کرد تا در مسابقات امتیازات لازم را بدست آورم و بتوانم از مسافران المپیک ۲۰۲۰ باشم.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد آماده هستم و به طور حتم در اردوی تیم ملی به صد در صد آمادگی ام خواهم رسید تا بتوانم در مسابقات جهانی منچستر برای تکواندو ایران افتخار آفرینی کنم.

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد درباره دور برگشت لیگ برتر عنون کرد: تیم ما در در دور رفت لیگ برخی از تکواندوکاران خود را مانند میرهاشم حسینی یا آرمین هادی پور به دلیل حضور در رقابت‌های گرندپری و گرند اسلم در اختیار نداشت، اما در دور برگشت تیم ما تمام نفرات خود را دارد و با همدلی که در تیم هست مطمئنم که می‌توانیم قهرمانی پایان فصل را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو 


انتهای پیام/

اظهارات رجبی درباره تیم ملی و لیگ برتر تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار