مادورو به ارتش ونزوئلا دستور داد کاملا هوشیار باشد

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در جمع امرای ارتش به نیرو‌های نظامی این کشور دستور داد به شدت مراقب اوضاع بوده و هوشیار باشند.

مادورو به ارتش ونزوئلا دستور داد کاملا هوشیار باشدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا به ارتش این کشور دستور داد به شدت مراقب و هوشیار باشد.

مادورو به نیرو‌های نظامی ارتش این کشور دستور داد به هوش باشند. مادورو ارتشی‌ها را به هوشیاری برای برخورد با کسانی امرکرد که آن‌ها را خائن توصیف می‌کرد. وی این سخنان را در جمع امرای ارتش مطرح کرد.

بحران اقتصادی و سیاسی ونزوئلا ازمدت‌ها قبل گریبانگیر این کشور شده و سبب شده است این کشور نفت خیز بالاترین رقم تورم را در جهان به خود اختصاص بدهد.

نیکلاس مادورو در سخنانی در جمع نظامیان گفت: «هشدار! توجه! حداکثر توجه و هوشیاری! برای مقابله با دسیسه‌های خیانتکارانی هشدار می‌دهم که منشاء آن‌ها از بوگوتا (کلمبیا) است و تامین مالی آن را نیز واشنگتن انجام می‌دهد. حداکثر هوشیاری لازم است. نیرو‌های مسلح ملی گرای انقلاب بولیواری ما را هیچکس نخریده است. هیچکس نمی‌تواند ارتش ما را دچار تفرقه کند. هیچکس نمی‌تواند آن را تضعیف کند. روحیه ارتشی‌های ما عالی است. نظم آن‌ها در بالاترین سطح است. وجدان آن‌ها در بالاترین سطح قرار دارد. اتحاد آن‌ها در حداکثر سطح ممکن است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار