
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی ، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: یکی از اهداف اصلی ارزشیابی توصیفی کمک به بهبود فرآیند یادگیری دانش آموزان است؛ بنابراین شناخت هدف های دروس به اجرای صحیح ارزشیابی کیفی - توصیفی کمک می کند.
وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های ارزشیابی کیفی - توصیفی استفاده از ابزارهای گوناگون برای جمع آوری اطلاعات است.
نانکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که ارزشیابی توصیفی به خوبی توسط آموزگاران شناخته نشده و از ظرایف آن در اجرا مورد ملاحظه قرار نگیرد، آسیب های جدی، نتایج کوتاه مدت و بلند مدت آن را تهدید می کند.
وی افزود: کارگاه ارزشیابی کیفی - توصیفی برای بیش از 6 هزار آموزگار دوره ابتدایی در سال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ ش