هشدار تراکتورسازی به مهاجم ناراضی/ زمان بازگشت خارجی‌ها به تبریز مشخص شد

باشگاه تراکتورسازی به لی اروین مهاجم این تیم برای بازگشت به تبریز ضرب الاعجل تعیین کرد.

هشدار تراکتورسازی به مهاجم ناراضی/ زمان بازگشت خارجی ها به تبریزبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لی اروین مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی چند هفته مانده به پایان نیم فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر به علت افسردگی به کشورش بازگشت و تاکنون هم حاضر نشده به تبریز بازگردد. با توجه به اینکه مرخصی یک ماه اروین به پایان رسیده است باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن اعلام کرده است که تا شروع نقل و انتقالات زمستانی فرصت بازگشت به تبریز را دارد در غیر این صورت از این بازیکن شکایت می‌کند.

علاوه بر این، باشگاه تراکتورسازی در همان ابتدا به فیفا رفتار غیر حرفه‌ای اروین را گزارش کرده بود و اگر این بازیکن تا ۱۶ دی ماه همزمان با شروع نقل و انتقالات زمستانی به تبریز باز نگردد در آن صورت سرخپوشان تبریزی از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کنند.

البته آنتونی استوکس دیگر مهاجم تراکتورسازی هم که به علت مشکلات خانوادگی در اواخر نیم فصل اول به کشورش رفته بود قرار است همراه با تقوی سرمربی این تیم روز پنج شنبه به تبریز بازگردد تا تمرینات خود را با سرخپوشان تبریزی پیگیری کند.

گفتنی است سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتورسازی که برای گذراندن تعطیلات راهی کشورش شده بود قرار است روز پنج شنبه به تبریز بازگردد تا همراه با سایر نفرات آماده بازی‌های نیم فصل دوم شود.


بیشتر بخوانید: 

مهاجم ناراضی به تبریز باز می‌گردد

استوکس: می‌خواهم با تمامی توان در اختیار تراکتور باشم

اسدی: اختلاف سلیقه مان با استوکس حل شد


انتهای پیام/ 

ضرب الاعجل اروین برای بازگشت به تبریز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار