اعزام يك‌هزار مبلغ در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اعزام یک‌هزار مبلغ در ایام‌الله دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد.

اعزام يك‌هزار مبلغ در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امسال همزمان با پیروزی 50 سرفصل برنامه در قالب بیش از 12 هزار عنوان اجرا می‌شود افزود: این انقلاب امروز یک پدیده منحصر به فرد است و تبدیل به الگوی مقاومت در جهان شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در میان هجمه‌های متعدد دشمنان و توطئه‌های آنها سربلند از آزمون خارج شود ادامه داد: در حماسه 9 دی مردم ایران جواب فتنه‌گران را دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: در این روز بزرگ مردم به برکت تبیین و هوشمندی رهبری معظم انقلاب وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را رقم زدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نهم دی‌ماه آغاز شده و تا 10 بهمن ماه به مدت 40 روز ادامه دارد عنوان کرد: امسال همزمان با پیروزی 50 سرفصل برنامه در قالب بیش از 12 هزار عنوان در دهه فجر امسال اجرا می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه برگزاری جلسات تبیینی و گفتمان‌های متعدد در همین رابطه تشکیل و 350 ستاد فرهنگی در روستاها شکل گرفته است خاطرنشان کرد: یک‌هزار مُبلغ نیز در ایام‌الله دهه فجر به مناطق مختلف استان اعزام شده می‌شود.

انتهای پیام/ج

 

 اعزام يك‌هزار مبلغ در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.