رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

در میان اعمال نیک، هیچ عملی مانند شهادت نیست/رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از فرمانده انتظامی فارس تقدیر کرد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: در میان اعمال نیک، هیچ عملی مانند شهادت نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی در دیدار با خانواده شهید ناجا ستواندوم خلیل محمودی در شیراز، بیان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و این موضوع توفیق بزرگی برای شهید و خانواده وی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است، گفت: در میان اعمال نیک، هیچ عملی مانند شهادت نیست و بنده به سهم خودم به خانواده این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه ما با حضور در جمع خانواده شهدا، از آنان روحیه می‌گیریم، افزود: امیدواریم خداوند ما را شرمنده شهدا نکند و بتوانیم قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: سردار اشتری در دیدار اخیر خود با فرماندهان ناجا، در خصوص دیدار و سرکشی از خانواده‌های گرانقدر شهدا همچون گذشته تأکید کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از اقدامات ارزشمند و جهادی فرمانده انتظامی استان فارس در راستای اجرای طرح مکنا در مقر‌های انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ادیانی در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۱ زند شیراز، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان ناجا، ۳ محور ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی، نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در نیروی انتظامی و برخورد حکیمانه مأموران ناجا با مردم را تشریح کردند.

وی ادامه داد: هدف از سفر به استان فارس، تبیین این محور‌ها برای فرماندهان و مسئولان انتظامی استان و همچنین عرض تبریک به کارکنان ناجا در خصوص ابراز خرسندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اقدامات نیروی انتظامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان فارس با داشتن فرمانده‌ای بسیجی همچون سردار گودرزی اقدامات تاثیر گذاری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نیروی انتظامی انجام داده است، گفت: یکی از این اقدامات، جمع آوری نذورات از کارکنان انتظامی استان فارس برای موکب‌های امام حسین (ع) بود که در این زمینه جزو استان‌های موفق کشور بودند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از اقدامات ارزشمند و جهادی فرمانده انتظامی استان فارس در راستای اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی) در مقر‌های انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/چ

صحبت های رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  در شیراز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.