عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است و تکواندوکاران کار سختی در پیش دارند.

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ استوحید عبداللهی مربی تیم ملی تکواندو مردان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات در سال ۲۰۱۹ است و تمام تکواندوکاران کار سختی در پیش دارند و امیدوارم که تیم ملی کشورمان با اتحاد و همدلی بتواند روی سکوی قهرمانی جهان قرار گیرد.

او درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی ادامه داد: روند بسیار خوبی که رخ داد این است که تمام قهرمانان برای رسیدن به اردوی تیم ملی در مسابقات آزاد شرکت کردند و ما در این چند روز شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی از سوی هوگوپوشان بودیم و برگزاری این مسابقات باعث می‌شود تا بهترین نفرات راهی تیم ملی شوند.

شاهد پشتوانه خوبی برای رده بزرگسالان تیم ملی هستیم

عبداللهی در مورد تاثیر برگزاری لیگ برتر روی آمادگی تکواندوکاران گفت: از سازمان لیگ تکواندو تشکر می‌کنم که لیگ فعال و پویایی را در این سال‌ها در کشور برگزار کرده است و تکواندوکاران در رده‌های سنی مختلف در لیگ مبارزه می‌کنند و امروز شاهد پشتوانه خوبی برای رده بزرگسالان تیم ملی هستیم.

او تصریح کرد: خوشبختانه ملی پوشان در لیگ برتر حضور دارند و در تیم‌های مختلف مبارزه می‌کنند و این هم جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند و هم از طرفی باعث می‌شود که تکواندوکاران از آمادگی نسبی برخوردار باشند و این لیگ می‌تواند تیم ملی را برای رسیدن به اهدافش یاری کند.

مربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را در پایان فصل کسب کند عنوان کرد: در دور رفت یک فرصت خوب را از دست دادیم و نتوانستیم که تیم شهرداری ورامین را متوقف کنیم. تیم شهرداری ورامین چندین سال است که عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر را در دوره‌های مختلف کسب کرده و از پتانسیل خوبی برخوردار است و پیروزی برابر این تیم مشکل است.

هنوز تکلیف قهرمانی لیگ برتر مشخص نیست

عبداللهی در ادامه بیان کرد: تیم ما جوان و با انگیزه است. در سال‌های پیش هم با توجه به اینکه قدرت ما برابر نبود، اما توانستیم برابر تیم‌های مدعی پیروز باشیم. در دور برگشت این فصل از لیگ هم به طور حتم شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود و هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست و هر ۳ تیم بالای جدول از شانس قهرمانی برخوردار هستند.

امیدوارم تیم کن با قهرمانی در لیگ بتواند سنت شکنی کند

او در پایان گفت: تیم شهرداری به دلیل ایجاد اختلاف امتیاز از شانس بیشتری برای قهرمانی لیگ برخوردار است، اما تیم لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد هم از مدعیان این عنوان هستند و امیدوارم تیم ما بتواند سنت شکنی کند و عنوان قهرمانی را از این دو تیم که به نوبت قهرمان لیگ می‌شوند بگیرد.


بیشتر بخوانید:

رجبی: در انتخابی تیم ملی تکواندو در وزن هشتم شرکت می‌کنم

بسحاق: نگرانی بابت کسب سهمیه المپیک نداریم/ در مسابقات جهانی خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد

هادی پور: هدفم کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی تکواندو است/ تصمیمی درباره تغییر وزنم ندارم

حسینی: با طلای منچستر نتیجه مسابقات تکواندو جهانی کره را جبران می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار