مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

پیشکسوت تکواندو گفت: با شرایطی که وجود دارد تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی مسابقات قاره‌ای تمرکز کند.

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کندبیژن مقانلو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو مردان و پیشکسوت این رشته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه تیم ملی تکواندو کشورمان تا چه شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد بیان کرد: در المپیک قبلی ۴ سهمیه را در ۳ وزن کسب کردیم، اما با شرایطی که وجود دارد شاید بتوانیم یک سهمیه در مسابقات کسب سهمیه بدست آوریم و گرنه باید تمام تمرکزمان را روی کسب سهمیه در قاره آسیا بگذاریم. امیدوارم ملی پوشان ما بتوانند در لیست ۵ نفر برتر قرار بگیرند، اما با این شرایط من این را بعید می‌دانم و باید تمام تلاشمان روی رقابت‌های قاره آسیا باشد.

او درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی مردان این رقابت‌ها اتفاق جدیدی نیست و این روند همیشه وجود داشته است و قهرمانان مسابقات آزاد و قهرمانی کشور، برترین‌های لیگ و قهرمانان تورنمنت‌های مختلف همیشه در مسابقات انتخابی شرکت می‌کردند و فهرستی از بهترین‌ها مشخص می‌شد.

مقانلو افزود: در حال حاضر نیز برخی افراد بر حسب صلاحدید کادر فنی تیم ملی از حضور در انتخابی مرحله اول معاف شدند و مسابقات آزاد برگزار می‌شود بهترین‌های این رقابت‌ها در کنار نفرات معاف شده انتخابی دوم را برگزار می‌کنند. امیدوارم بهترین نفرات انتخاب شوند تا شاهد موفقیت تیم ملی در رقابت‌های منچستر باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو در پایان در مورد مسابقات قهرمانی جهان منچستر عنوان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان همیشه متفاوت است. در مسابقات سال ۲۰۱۵ تیم ملی ایران از ۸ مدال طلایی که در این رقابت‌ها وجود داشت توانست ۳ نشان طلا را بدست آورد و ۵ مدال دیگر در بین کشور‌ها تقسیم شد. کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی جهان بسیار سخت است، اما امیدوارم که ملی پوشان ما بتوانند در این دوره هم صاحب مدال طلا شوند.


بیشتر بخوانید:

رجبی: در انتخابی تیم ملی تکواندو در وزن هشتم شرکت می‌کنم

بسحاق: نگرانی بابت کسب سهمیه المپیک نداریم/ در مسابقات جهانی خیلی چیز‌ها مشخص خواهد شد

هادی پور: هدفم کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های جهانی تکواندو است/ تصمیمی درباره تغییر وزنم ندارم

حسینی: با طلای منچستر نتیجه مسابقات تکواندو جهانی کره را جبران می‌کنم


انتهای پیام/

اظهارات مقانلو درباره رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار