لحظه وحشتناک واژگون شدن تریلی در چهار راه +فیلم

راننده تریلی قانون‌شکن با سرعت غیرمجاز خود در داخل شهر صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از چهارراه‌های چین رقم زد.

 لحظه وحشتناک واژگون شدن تریلی در سر چهار راه + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرعت غیرمجاز یک راننده تریلی قانون‌شکن در یکی از خیابان‌های خارج از شهر چین موجب وقوع حادثه ای وحشتناک شد. در این حادثه که صبح روز پنجشنبه و در یکی از چهارراه‌های شهر «ووشی» در استان جیانگژی چین رخ داد، در اثر واژگونی این تریلی یک نفر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این تریلی حامل الوارهای چوب بود که به دلیل سرعت زیاد در چهارراه از مسیر خود منحرف و واژگون شد. در لحظه وقوع حادثه یک راننده اسکوتر و سرنشین آن به همراه یک راننده خودروی سواری که منتظر سبز شدن چراغ قرمز چهار راه بودند دچار حادثه شدند. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته چهار راه تهیه شده است مشاهده می شود که راننده این تریلی به علت سرعت غیرمجاز موفق به کنترل آن نمی شود و پس از انحراف مسیر واژگون می شود.

این ویدئو نشان می‌دهد که بار تریلی که الوار های چوب بوده روی سر اسکوترسوار و سرنشین آن و همچنین راننده خودروی سوار فرو می ریزد. در این ویدئو راننده خودروی سواری که یک زن بوده در حالی که دچار جراحت شده و در داخل خودروی خود گرفتار شده است دیده می شود.

بنا بر گزارش رسانه های چین راننده اسکوتر در صحنه حادثه جانش را از دست داد و دو قربانی دیگر که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که راننده تریلی توسط پلیس بازداشت شده و در بازداشتگاه به سر می‌برد، تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران در شبکه های اجتماعی چین نیز همراه بود. بسیاری از کاربران علاوه بر مقصر دانستن راننده تریلی، اشتباه راننده اسکوتر در عبور از خط ویژه و قرار گرفتن در محل نامناسب (لاین نامناسب) را علت مرگ او دانستند.

انتهای پیام/

سرعت غیرمجاز تریلی حادثه ساز شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۱۶:۲۷ ۱۸ دی ۱۳۹۷
خانومه تو ماشین گیر افتاده داره با موبایلش کار میکنه !!!
آخرین اخبار