اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای بهسازی وضعیت راه‌ها تا راه اندازی باغ بانوان در نایین

نماینده نایین و خوربیابانک در نشست خبری از تخصیص ۴۵ میلیارد ریال برای بهسازی وضعیت راه‌های روستایی تا راه اندازی باغ بانوان در نایین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباسعلی پوربافرانی نماینده نایین و خوربیابانک با ابراز گله مندی از وضعیت نامناسب راه‌ها و لکه گیری‌های ضعیفی که صورت گرفته، گفت: علی رغم پیگیری‌های متعدد با موافقت وزیر راه و شهرسازی برای بهسازی جاده‌های نایین وخوروبیابانک به ترتیب ۳۰ و ۱۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که متاسفانه اکنون به علت کمبود قیر در کل کشور این پروژه‌ها متوقف شده که به زودی شاهد بهسازی ۲۵۰ کیلومتر راه‌های روستا خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن توصیه بر صرفه جویی در مصرف آب بیان نمود: نمایندگان اصفهان بار‌ها در خصوص عدم اختصاص اعتبار لازم جهت تامین آب شرب و آشامیدنی اعتراض نمودند که مقرر شده در سال ۹۸ بودجه‌ای در این خصوص اختصاص داده شود که ضمن توصیه به همشهریان در مصرف آب صرفه جویی، وضعیت آب زاینده رود در بخش آشامیدنی رو به بهبودی خواهد رفت.

این نماینده مجلس در خصوص کارگاه قالی بافی نایین و وضعیت نامناسب بیمه قالی بافان افزود: با توجه به عدم تخصیص بودجه برای بیمه قالی بافی از سوی دولت حمایت‌هایی در این خصوص برای بیمه شدگانی که به دلیل عدم پرداخت بیمه، بیمه آن‌ها قطع شده بود صورت گرفت تا روند ادامه پرداخت بیمه از سوی بانوان هنرمند نایینی صورت بگیرد.

پوربافرانی از راه اندازی باغ بانوان را در آینده‌ی نزدیک خبرداد وگفت: ۸ هزار متر به منظور احداث باغ بانوان در اختیار شهرداری نایین قرار گرفت تا به زودی بانوان ما بتوانند از این فضا استفاده کنند که باغ مصلی نایین تنها به عنوان یک جاذبه گردشگری و هم تراز باغ فین کاشان شناخته خواهد شد.

نماینده نایین و خوروبیابانک در خصوص وضعیت بهداشت و درمان نایین گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت نسبت به خرید یک دستگاه عکس او پی جی اقدام شد که در آینده نزدیک دستگاه آم آری آی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از نظر امکانات و تجهیزات بیمارستان نایین در تراز یک بیمارستان استانی قرار گرفته چراکه امکانات و تجهیزاتی که در استان است در شهرستان نیز تامین و مجهز نمودیم.

پوربافرانی در پایان از اقدامات در راستای بهبود شرایط و وضعیت کارخانه اشاره و بیان نمود: کارخانه‌های سطح شهرستان به دلیل نبود نقدینگی و اغلب به  دلیل نبودن بازار فروش با مشکلاتی روبه رو هستند که این روند باعث شده تا حقوق کارگران نیز معوق شود.

انتهای پیام/پ

تخصیص بودجه برای بیمه قالی بافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.