اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آباده طشک/ شهرک صنعتی در آستانه اتصال به گاز

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی آباده طشک برای استقرار واحد‌های صنعتی و نیز جذب سرمایه گذاران توانمند توسعه می‌یابد.

اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آباده طشک/ شهرک صنعتی در آستانه اتصال به گازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازديد از شهرك صنعتی آباده طشک، از آغاز طرح زیرسازی و آسفالت بخشی در این ناحیه خبر داد و گفت: طرح روشنایی معابر و نیز ساختمان نگهبانی نیز درحال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی نیز اجرا شده است، افزود: بزودی این شهرک صنعتی به شبکه گاز متصل خواهدشد.

فتوحی همچنین از اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی آباده طشک خبر داد و گفت:کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از ۳۶ به ۴۸ ماه از مهمترین مشوق‌ها است.

وی افزود: برای فعالان صنعتی و اقتصادی و سرمایه گذاران به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه گذاران بعنوان مشوق به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

فتوحی با اشاره به توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی آباده طشک تصریح کرد: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و روشنایی است و در سال‌های اخیر برای ایجاد زیرساخت‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: مهمترین مشکل این شهرک صنعتی تامین پایدار آب است که در این زمینه برنامه‌هایی در دست اقدام است که امیدواریم به نتیجه برسد.

فتوحی همچنین از آمادگی این شرکت برای الحاق واحد‌های سنگبری مجاور با این شهرک صنعتی به شهرک صنعتی خبرداد و گفت: با این اقدام واحد‌های الحاق شده می‌توانند از مشوق‌ها و مزایای استقراردر واحد‌های صنعتی نیز امکانات زیربنایی شهرک استفاده کنند.

وی همچنین از آمادگی این شرکت برای واگذاری امور راهبری شهرک به بخش خصوصی خبرداد و اظهار داشت: صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی می‌توانند با تشکیل شرکت خدماتی، امور تاسیساتی و راهبری شرکت را در اختیارگرفته و مدیریت کنند و در این زمینه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز حمایت خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: شهرک صنعتی آباده طشک در زمینی به مساحت ۹۷ هکتار احداث که ۶۱ هکتار آن آماده واگذاری است و تاکنون بیش از ۵ هکتار آن به صنعتگران واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این شهرک صنعتی تاکنون ۹ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است که از این تعداد ۵ واحد صنعتی با اشتغال زایی ۵۲ نفر به بهره برداری رسیده است و ۴ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است.

فتوحی تصریح کرد: این شهرک گنجایش استقرار بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی با کاربری‌های مختلف درحوزه صنایع کوچک و متوسط با پیش بینی اشتغالزایی برای ۱۶۰۰ نفررا در خود دارد.
انتهای پیام/م

شهرک صنعتی آباده طشک به شبکه گاز  متصل می شود

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.