مشخصات و تصاویر Honor 8A فاش شد +تصاویر

تصاویر و مشخصات مدل دوم سری میان رده شرکت آنر به نام 8A قبل از آن که در رویداد CES 2019 معرفی شود، فاش شد.

مشخصات و تصاویر آنر ۸‌ای - Honor 8A فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت آنر در سال گذشته تولید سری جدیدی با نام A را آغاز کرد، محصولات این سری مدل‌های میان رده آنر هستند که قیمت بسیار ارزانی دارند. اولین مدل این سری با نام Honor 7A درآوریل ۲۰۱۸ معرفی شد که همراه با مشخصات فنی خوب تنها ۱۸۰ یورو قیمت داشت. حال اطلاعات مدل دوم این سری فاش شده است. هرچند که در ماه قبل به واسطه ورود اطلاعات مدل جدید آنر به سایت TENAA تصویر این محصول منتشر شد، اما اخیرا تصاویر جدیدی از رندر Honor 8A منتشر شده که جزئیات بیشتری از این مدل را مشخص می‌کند.

آنر 8A در بخش دوربین هیچ شباهتی با مدل قبلی خود یعنی 7A ندارد، در حالی که 7A از دوربین دوگانه بهره می‌برد، اما در 8A خبری از دوربین دوگانه نیست و این مدل مانند تولیدات سال‌های گذشته با یک دوربین اصلی طراحی شده است، البته دوربین سلفی نسبت به مدل قبلی پیشرفت داشته و به جای این که در حاشیه بالای صفحه قرار گیرد در شکاف قطره طراحی شده جای گرفته است. بر اساس تصاویر منتشر شده به نظر نمی‌رسد که در ساخت این مدل از فلز استفاده شده باشد و 8A احتمالا مانند 7A با پلاستیک تولید می‌شود.

مشخصات و تصاویر آنر ۸‌ای - Honor 8A فاش شد +تصاویر

آنر در مدل جدید خود از صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی IPS بهره می‌برد، این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۷۲۰ × ۱۵۶۰ پیکسل و شکاف قطره‌ای برای دوربین سلفی است. اعلام شده که این مدل با رابط کاربری مخصوص هوآوی با نام EMUI نسخه ۹.۰ عرضه و با اندروید ۹ منتشر می‌شود. آنر برای این مدل حافظه رم ۳ گیگابایتی را در نظر گرفته است که با دو نسخه حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی تجهیز خواهد شد. تراشه MediaTek Helio P35 برای پردازنده 8A در نظر گرفته شده و انرژی آن را یک باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری تامین خواهد کرد. تصاویر منتشر شده دو رنگ آبی و مشکی این مدل را نشان می‌دهند که احتمالا 8A در همین دو رنگ عرضه می‌شود.

مشخصات و تصاویر آنر ۸‌ای - Honor 8A فاش شد +تصاویر

این مدل همانطور که می‌دانید در دسته میان رده‌های بازار قرار می‌گیرد و تمام امکانات آن هم در حد یک میان رده است که این مورد درباره دوربین هم صدق می‌کند. 8A به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با روزنه f/۲.۰ مجهز است، دوربین اصلی نیز با سنسور ۱۳ مگاپیکسل و روزنه f/۱.۸ قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰ با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. برخلاف 7A خبری از دوربین ثانویه برای عکاسی پرتره نیست. این مدل قرار است به زودی در هشتم ژانویه، طی رویداد CES ۲۰۱۹ که در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، معرفی گردد.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

اطلاعات و تصاویر آنر ۸‌ای - Honor 8A را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار