درویش: اخذ غرامت ۲۰۰ میلیونی از اخباری صحت ندارد/ علی دشتی را به باشگاه سپاهان نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: ما در قرارداد اخباری مبلغ مشخص نکردیم به همین علت اخذ غرامت ۲۰۰ میلیونی از این دروازه‌بان صحت ندارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه اخباری دروازه بان جدید تراکتورسازی باید ۲۰۰ میلیون تومان به تیم سابقش بدهد، اظهار کرد: ما رضایت نامه اخباری را به شرطی صادر کردیم که از محل انتقالش به تیم جدید درصدی را به ما بپردازد. در قراردادش مبلغ مشخص نکردیم و فقط بیان کردیم که طی ۲ سال باید درصدی را به ما بپردازد؛ بنابراین مبل غرامت ۲۰۰ میلیونی صحت ندارد.

درویش درباره اینکه قرارداد اخباری با باشگاه تراکتورسازی دچار مشکل نمی‌شود، گفت: این مسائل را باید کارشناس حقوقی پاسخگو باشد، اما به طور حتم اگر قرارداد اخباری مشکل داشت به طور حتم باشگاه تراکتورسازی با این دروازه بان قرارداد منعقد نمی‌کرد.

امیدوارم بتوانیم از عهده درخواست دایی برآییم

مدیرعامل سایپا درباره لیست ورودی و خروجی سایپا بیان کرد: ما لیست مازاد نداریم که بازیکنی از تیم ما خارج شود. دایی بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه داده است و مذاکرات خود را با نفرات شروع کردیم. البته مشکلات مالی داریم که امیدوارم بتوانیم از عهده درخواست دایی برآییم.

او درباره درخواست باشگاه سپاهان برای به خدمت گرفتن دشتی گفت: بازیکن آزاد نداریم که بخواهیم به باشگاه دیگری انتقالش بدهیم؛ بنابراین انتقال دشتی به سپاهان منتفی است.


بیشتر بخوانید:

درویش: دلیل اصلی نتیجه نگرفتن سایپا، آسیب دیدگی بازیکنانمان است 

چک بازیکنان قدیمی تیم فوتبال سایپا برگشت خورد 

دایی:پدیده مزد تلاشش را گرفت/در چند صحنه داور و کمکش اشتباهاتی کردند


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار