مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان، نسبت به طوفان و گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی در محور رودبار جنوب _ایرانشهر در جنوب استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان ، در اطلاعیه‌ای از آغاز وزش تند باد و گردو غبار در محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به آغاز وزش تند باد در محور ارتباطی رودبار جنوب به ایرانشهر هم اکنون دید افقی در این محور تا ۲۰۰متر رسیده است.

از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند خواسته شده است با توجه به کاهش دید افقی و روند تاریکی هوا در ساعات پیش رو جوانب احتیاط را رعایت و با سرعت مطمئنه تردد کنند.

در این اطلاعیه آمده است هیچ کدام از محور‌های ارتباطی در خروجی جنوب کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان بسته نیست و تردد در این محور‌ها برقرار است.

 اعلام بسته یا باز بودن محور‌های ارتباطی از طریق منبع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان و پلیس راه اعلام می‌شود و رانندگان از طریق رسانه‌های رسمی در جریان روند تردد در این محور‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: حمل و نقل ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار