بشار اسد: مشکلات کشورهای عربی یکی است

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیأتی از اتحادیه وکلای عرب با آنان در خصوص مشکلات کشور‌های عربی و منطقه گفتگو کرد.

بشار اسد: مشکلات کشورهای عربی یکی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیأتی از اتحادیه وکلای عرب گفت مشکلات کشورهای عربی یکی است، اگرچه این مشکلات از نظر شکل و ظاهر متفاوت هستند.

بشار اسد افزود: در رأس این خطرها «تلاش برای از بین بردن هویت و ضربه زدن به فرهنگ وابستگی ملت های عرب به یکدیگر قرار دارد تا ملت‌ها از این طریق تضعیف شوند و ایمان آنها به آرمان‌هایشان و همچنین توانایی آنها برای دفاع از حقوقشان سست و ضعیف شود».

از سوی دیگر، اعضای این هیأت بر تصمیم اتحادیه وکلای عرب برای ایفای نقش کارآمدتر از طریق یک طرح برنامه‌ریزی شده و عملی با هدف بالا بردن سطح آگاهی ملت‌های عرب تاکید کردند و گفتند مرحله آتی خطرناک‌تر خواهد بود و غربی‌ها در این مرحله سعی خواهند کرد از ابزارهای جدیدی برای اجرای طرح‌های خود در منطقه استفاده کنند.

اعضای این هیأت به رئیس‌جمهور، ملت و ارتش سوریه به علت مقاومت و همبستگی‌شان در برابر حملات تروریست‌ها تبریک گفتند. اعضای این هیأت از ناصر حمود الکریوین، رئیس اتحادیه وکلای عرب و همچنین اعضای اتحادیه های وکلای مصر، اردن و همچنین معاونان دبیرکل اتحادیه وکلای عرب تشکیل شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار