معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۱۶۷ دوره آموزشی برای واحد‌های صنعتی و تولیدی برگزار شده است.

آموزش بیش از چهار هزار نفر در دوره‌های آموزشی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی / آموزش نقش محوری در توسعه‌ی واحد‌های صنعتی و تولیدی داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مجید علی خواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست آموزشی این شرکت، گفت: آموزش نقش مهم و راهبردی در توسعه و پیشرفت فعالیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی دارد و به همین جهت با نیازسنجی‌هایی که صورت پذیرفته آموزش‌های مختلف بصورت مستمر برای صنعتگران انجام می‌شود.

وی افزود: در سه ماهه سوم امسال ۶۵ دوره آموزشی برای هزار و ۶۵۴ نفر به میزان ۱۷ هزار نفر- ساعت آموزش برگزار شده که رقم ۹ ماهه اول امسال را به تعداد ۱۶۷ دوره آموزشی برای چهارهزار و ۹۲۷ نفر به میزان ۴۹ هزار و ۵۱۷ نفر - ساعت مجموع آموزش در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌رساند.

علیخواه ادامه داد: هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان واحد‌های صنعتی وآشنایی با مقررات داخلی و بین المللی است که توسط این دوره‌ها و مشاوران صنعتی آموزش داده می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی جزو سیاست‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی بوده تا صنعتگران با استفاده از این دوره‌ها سطح توانمندی خود را افزایش داده و از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی با سرفصل‌های متنوع در زمینه ارتقا مهارت شاغلان واحد‌های صنعتی، توسعه بازار موضوعات مدیریتی، منابع انسانی، HSE و کارآفرینی برگزار شده است.

انتهای پیام//آ. ف
 

توسعه‌ی کسب و کار صنایع در گرو توسعه‌ی دانش و مهارت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.