بازیکن تیم ملی امید:

تیم خوبی برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ داریم/ بازی‌های تدارکاتی کمک زیادی به بازیکنان می‌کند

امید دره گفت: امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم، زیرا تیم خوبی را برای صعود به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن داریم.

امید دره، مدافع تیم ملی فوتبال امید ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات دوحه قطر بیان کرد: خدا را شکر تاکنون اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم و قرار است ۱۰ روز در آکادمی ملی فوتبال تمرین کنیم و سپس راهی دوحه قطر شویم تا در مسابقات چهار جانبه حضور یابیم.

او افزود: امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. با حضور مربی بدنساز جدید توانستیم در چند روز گذشته بهتر بدن هایمان را آماده کنیم که این موضوع در مسابقات مقدماتی المپیک کمک بسیاری به ما خواهد کرد. مدافع‌های خوبی در تیم ملی امید حضور دارند و مهم نیست چه کسی بازی خواهد کرد و همه تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

دره ادامه داد: همه تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد و به طور قطع هرکسی عملکرد بهتری داشته باشد، در ترکیب بازی می‌کند. در قطر با تیم‌های تاجیکستان و کویت همگروه هستیم و با بازی‌هایی که در دوحه انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت را تقویت کنیم. هدف مان صعود به المپیک ۲۰۲۰ است و امیدوارم به آن برسیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: بازی‌های دوستانه برای هماهنگی تیم مهم است و هر چه قدر تمرین کنیم، اما بازی تدارکاتی انجام دهیم، فایده‌ای ندارد و امیدوارم طلسم صعود نکردن شکسته شود. کادرفنی خیلی خوبی داریم و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی تیم زیاد است و تمام تلاش مان شاد کردن دل مردم است.


بیشتر بخوانید:

شاهرودی: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند/ تیم ملی می‌تواند جز سه تیم برتر آسیا با‌شد

تیم ملی فوتبال ایران، امید قهرمانی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال یمن زیر ذره‌بین ملی پوشان ایران

تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره مقدماتی المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار