استیلی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی امید مشخص شدند/ باید برای صعود به المپیک تلاش کنیم

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کادرفنی تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک، ۹۰ درصد از ترکیب بازیکنان را شناخته است.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت  این تیم بیان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال امید از ۱۳ دی در تهران آغاز شده و تا ۲۳ دی ادامه دارد و بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرینات تاکتیکی و بدنی می‌پردازند تا آماده حضور پر قدرت در تورنمنت دوحه و مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند. ۲۳ دی به دوحه می‌رویم تا برای حضور در تورنمنت آماده شویم.  

او افزود: آرش شرقی و عرفان اردستانی در تمرینات تیم ملی حضور یافتند و قرار است مربیان عملکرد آن‌ها را بررسی و نظاره کنند تا بهترین بازیکنان برای حضور در مسابقات معرفی شوند. در‌های تیم ملی روی همه باز است و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و تلاش زیادی انجام دهیم.

استیلی ادامه داد: حدود ۹۰ - ۹۵ درصد اعضای تیم مشخص شده و تلاش می‌کنیم تا در تورنمنت دوحه و مسابقات مقدماتی بتوانیم خوب بازی کنیم و طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم. باید همه دست به دست هم دهیم تا این تیم بتواند به المپیک برسد.  

مدیر تیم ملی فوتبال امید در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با آمادگی خوبی وارد مسابقات شویم و خوشبختانه کراکان، مربی جدید بدنساز هم رسید و می‌توانیم کار را ادامه دهیم. او مربی بدنساز تیم زیر ۲۳ سال کرواسی بوده است و با ارتباطی که کرانچار با او داشت، از این مربی در مقاطعی که نیاز داریم، استفاده خواهیم کرد. ۱۰ روز در تهران هستیم و ۱۰ روز هم در قطر اردو و بازی داریم. این مربی جز مربیانی بوده که رزومه خوبی دارد و امیدوارم این موضوع به ما کمک کند.


بیشتر بخوانید:

شاهرودی: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند/ تیم ملی می‌تواند جز سه تیم برتر آسیا با‌شد

تیم ملی فوتبال ایران، امید قهرمانی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال یمن زیر ذره‌بین ملی پوشان ایران

تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اظهارات حمید استیلی درباره تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار