برگزاری نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری شهر خوب در دانشگاه کاشان

نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری شهر خوب از 8 تا 10 اسفند در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن فخری، دبیر سومین همایش بنیاد نخبگان سعیدی، در گفت وگو با خبرنگاران گفت: حل چالشهای مدیریت شهری در محورهای هفتگانه آب، حمل‌ونقل و ترافیک، پسماند، انرژی و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت و گردشگری و صنایع و کسب‌وکارهای بومی از موضوعات نخستین رویداد ملی کارآفرینی و فناوری شهر خوب است.

وی گفت: این رویداد ملی و با همکاری ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود.

به گفته وی، خروجی این رویداد ملی، چندین مدل از کسب و کار دانش بنیان با ماهیت کسب‌وکار آنلاین و تجارت الکترونیکی باشد و بتواند بخشی از مسایل و مشکلات مدیریت شهری را حل نماید.

فخری با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد دانش بنیان و جایگاه دانشگاههای کارآفرین و جامعه محور در این موضوع، افزود: در زمانی که بخش عمده ای از جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند، پشتیبانی خیرین و ورود سرمایه گذاران در کنار معافیتها و حمایتهای دولت، تشکیل و گسترش شرکتهای دانش بنیان، رفع نیازهای زندگی شهری را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: عموم دانشجویان، دانش آموختگان، مخترعان و فناوران، برای شرکت در نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب که با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود؛ تا 10 بهمن‌ماه مهلت دارند نسبت به حضور در این رویداد و ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی http://www.kashanidea.irاقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

آغاز ثبت نام استارتاپ «شهر خوب» در سطح ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.