شارژ مالی تراکتورسازان در روز خداحافظی تقوی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که ماه گذشته مقداری از مبلغ قرارداد‌های بازیکنانش را پرداخت کرده بود این بارهم ۱۰ درصد از این مبالغ را پرداخت کرد تا از این حیث جزو متمول‌ترین باشگاه‌های فوتبالی باشد.

شارز مالی تراکتورسازان در روز خداحافظی تقویبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازیکنان تراکتورسازی ۴۵ درصد قرارداد خود با تیم تراکتورسازی را از مالک باشگاه دریافت کردند.

سرخپوشان فوتبال تبریز در فصل جاری لیگ برتر با جذب بازیکنان مطرح، حسابی نام خود را روی زبان‌ها انداخته اند، با این وجود گفته می‌شد که این باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما مسئولان باشگاه امروز ۱۰ درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم خود را پرداخت کردند تا جمع دریافتی‌هایشان به ۴۵ درصد برسد.

بازیکنان تراکتورسازی هفته گذشته در جلسه ای که با علیرضا اسدی مدیرعامل پیشین این باشگاه داشتند ،گلایه خودشان را از مشکلات مالی بیان کردند و حالا با دست به جیب شدن مالک تراکتور، جمع دریافتی نفرات به ۴۵ درصد رسید تا با آسودگی بیشتری کارشان را دنبال کنند، در بین تیم های لیگ برتری هیچ تیمی میزان پرداحتی تراکتورسازی را نداشته است .

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اما امروز با چالشی جدید مواجه شده است و آن هم استعفای محمد تقوی سرمربی موقت این تیم بود که شاید کمی تراکتورسازان را با مشکل مواجه کند اما با علام مشاور مدیر عامل این باشگاه چند گزینه خارجی احتمالا تا چند روز دیگر برای مذاکره با این باشگاه وارد تبریز می شوند وهمین موضوع هم از دلایل مهم استعفا تقوی بوده است.


بیشتربخوانید:

تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی استعفا کرد

بمب‌های نقل و انتقالاتی تراکتورسازی در راه است

گزینه های تراکتورسازی در نقل و انتقالات مشخص شدند


انتهای پیام/

بازیکنان تراکتورسازی شارز مالی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار