معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از طراحی بسته‌های گردشگری مذهبی برای توزیع در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر به شیراز با حضور در مرکز روابط بین‌الملل آستان مقدس علی بن حمزه (ع) شیراز از خدمات این مجموعه برای رونق بخشی به گردشگری مذهبی تقدیر کرد.

وی در خصوص یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای ترویج گردشگری مذهبی اظهار کرد: ‫در چند ماه اخیر پیشنهاد‌ها و پیگیری‌هایی برای تهیه یک بسته فرهنگی تبلیغی که بتوان در خارج از کشور ارائه داد، داشته‌ایم.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: علاوه بر این، بسته‌های فوق در اختیار اماکن مذهبی مانند امامزادگان، مساجد و یا بعضی از موقوفات خاص که ظرفیت‌های لازم را دارند قرار می‌گیرد.

‫عادل گفت: بحث گردشگری مذهبی، هم به عنوان یک مساله اقتصادی و هم یک موضوع فرهنگی، برای ما بسیار مهم است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی که در اماکن متبرکه به گردشگران ارائه می‌دهیم، ‫ صرف حضور افراد در این آستان‌های مقدس و بودن در کنار علمای بزرگ، اثر وضعی خود را بر جای می‌گذارد.

‫ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: فعالیت‌هایی که برای ترویج گردشگری مذهبی صورت می‌گیرد نیاز به هماهنگی با تورها، آموزش راهنمایان گردشگری و تهیه محتوا‌های مناسب دارد.

وی افزود: باید از ظرفیت استان‌ها استفاده کنیم و به متخصصان بومی هر استان آموزش‌های لازم در این زمینه داده تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از ظرفیت‌ها هم استفاده شود.

انتهای پیام/چ

صحبت های معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.