15 هزار مجرم در کابل به طور سازمان یافته حمایت می شوند

یک مقامات ارشد امنیتی افغانستان که نخواست نامش فاش شود به رسانه‌ها گفت: حدود 15 هزار نفر در شهر کابل به اتهام دست داشتن در جرایم سازمان یافته شناسایی شده‌اند که تحت حمایت افراد با نفوذ قرار دارند.

15 هزار مجرم در کابل به طور سازمان یافته حمایت می شوندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقامات ارشد امنیتی افغانستان که نخواست نامش فاش شود به رسانه‌ها گفت: حدود 15 هزار نفر در شهر کابل به اتهام دست داشتن در جرایم سازمان یافته شناسایی شده‌اند که تحت حمایت افراد با نفوذ قرار دارند.

این مقام ارشد افغان به بی بی سی گفته که این مجرمان 28 هزار قبضه سلاح غیرقانونی دارند و در کابل به قتل، آدم‌ربایی، سرقت و دیگر جرایم سازمان یافته مرتکب می‌شوند.

وزارت داخله/ کشور افغانستان نیز چندی پیش اعلام کرد که به زودی نام افراد نیمه دولتی و شخصیت‌های سیاسی را که با سوء استفاده از امکانات دولتی بطور مستقیم یا غیرمستقیم در اخلال نظم و امنیت دست دارند را منتشر خواهد کرد.

پیش از این نیز این وزارتخانه 2 بار فهرست افرادی را منتشر کرده است که به ارتکاب قتل، آدم‌ربایی و اخلال نظم کابل متهم هستند.

در فهرست نخستین نام 22 نفر به علاوه جزئیات هویتی آن‌ها، محل سکونت و فعالیت آن‌ها منتشر شده بود و در فهرست دوم نیز فهرستی 16 نفره منتشر شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار