ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه +فیلم

در این خبر ترفندها و راه‌‌حل‌هایی ساده و زیبا را برای چیدمان بهتر قاب عکس‌ها و تابلوهای خانه خود یاد بگیرید.

ترفندی ساده برای چیدمان بهتر تابلو و قاب عکس در خانه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیدمان منزل و وسایل تزئینی مثل قاب عکس و تابلوهای مختلف هنری است که با کمی سلیقه و ترفندهایی ساده باعث می‌شود تا فضای خانه زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسد.

در خانه همه ما تعداد زیادی قاب عکس وجود دارد و گاهی برای مدل چیدمان آن‌ها دچار یکنواختی و بی‌حوصلگی می‌شویم و در نهایت تصمیم می‌گیریم که یا آن‌ها را جمع کرده و در گوشه‌ای از انباری قرار دهیم و یا به همان مدل قدیمی قاب عکس‌ها را دوباره بر دیوار می‌کوبیم.

با فراگیری ترفندهایی ساده و کاربردی می‌توانیم چیدمان قاب عکس‌ها و تابلوهایی را که در خانه داریم و تاکنون به شیوه‌ای یکنواخت بر روی دیوار زده بودیم را تغییر داده و فضای زیباتری را در محیط خانه ایجاد کنیم.

در ادامه این خبر ویدئویی کوتاه از چند مدل و ترفند ساده برای چیدمان بهتر قاب عکس‌هایی که در خانه دارید را مشاهده می‌کنید. با رعایت نکاتی ساده و آسان می‌توانید قاب عکس‌های موجود را به گونه‌ای بر روی دیوار آویزان کنید که با رعایت فاصله‌ای مناسب از شلوغ شدن و نا منظم بودن آن‌ها جلوگیری شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.