واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته درباره غیبت حمیده عباسعلی در اردوی تیم ملی توضیحاتی را ارائه داد.

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته بانوان پس از مسابقات جهانی اسپانیا مدتی را به استراحت پرداخت تا مسئولان فدراسیون با برگزاری جلسه آسیب شناسی عملکرد تیم بانوان در جهانی مادرید تصمیمات تازه‌ای را برای این تیم بگیرند.

پس از اینکه فدراسیون تصمیم گرفت تا تیم ملی کار خود را با ستاره موسوی سرمربی این تیم ادامه دهد و قرار شد که ملی پوشان کاراته کشورمان به منظور کسب سهمیه المپیک در لیگ‌های جهانی شرکت کنند برنامه اردو‌های تیم ملی و نفرات اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه مشخص شد.

اما نکته قابل توجه این است که حمیده عباسعلی در این مدت در اردوی تیم ملی حضور نداشت تا غیبت این ستاره کاراته بانوان خبر ساز شود.

محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته در مورد غیبت حمیده عباسعلی در اردوی تیم ملی بانوان بیان کرد: پس از رقابت‌های جهانی مادرید، حمیده عباسعلی به دلیل مسائل شخصی راهی کشور کانادا شد و زمانی که ما اردوی تیم ملی و برنامه‌ها را اعلام کردیم او در ایران حضور نداشت و با توجه به اینکه افراد برای حضور در رقابت‌های لیگ کاراته وان به صورت گلخانه‌ای انتخاب شدند قرار شد عباسعلی نیز در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد، اما به دلیل اینکه پیش از اعلام برنامه اردو از کشور خارج شده بود نتوانست در اردو‌ها حضور یابد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه عباسعلی ورزشکار حرفه‌ای است از بابت تمرین و آمادگی مشکلی نخواهد داشت و در مسابقات فرانسه به تیم ملی ملحق می‌شود و پس از آن همراه با تیم به کشور بر می‌گردد تا با حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقات بعدی آماده شود.

سرپرست فدراسیون کاراته درباره حضور نداشتن برخی ملی پوشان تیم کاراته مردان در کمپ تمرینی ایتالیا گفت: برخی از ملی پوشان به دلیل اینکه سرباز هستند مشکل نامه خروج دارند و تنها در مسابقات لیگ جهانی همراه تیم خواهند بود و در کمپ تمرینی اینتالیا حضور نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

رهنما: تیم ملی کاراته از نظر سخت افزاری نیاز به حمایت دارد

پورشیب: کاراته سال پرترافیکی را در پیش دارد/ کمپ تمرینی ایتالیا استرس تیم را کم می‌کند

بهمنیار: لیگ‌های جهانی کاراته وان مسیری برای رسیدن به المپیک توکیو است

انتخابات ریاست کاراته با ۲۳ نامزد و یک صندلی!

سلطانی: کاراته امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد/ سال حساسی پیش روی تیم ملی است


انتهای پیام/

اظهارات آشوری درباره غیبت حمیده عباسعلی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار