عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان خراسان رضوی:

کانون کارآفرینان خراسان رضوی از طرح‌ها و ایده‌های برتر استارتاپی حمایت می‌کند

عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: سالانه ۳ تا ۴ دوره استارتاپی در استان برگزار می‌شود و خراسان رضوی هم در این حوزه از فعالان و خالقان طرح‌ها و ایده‌های برتر استارتاپی حمایت می‌کند.

کانون کارآفرینان خراسان رضوی از طرح‌ها و ایده‌های برتر استارتاپی حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا امیدفر عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان خراسان رضوی گفت: استارتاپ‌ها امروزه جایگاه ویژه‌ای در بحث هوشمندسازی دارند و به دنبال شبیه‌سازی استارتاپی در ایران هستیم این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه ۹۷ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد و با دستاودر‌های خوبی هم از پاویون استارتاپی iran startup expo همراه بود.

وی افزود: با برگزاری این رویداد اکوسیستم استارتاپی به جایگاه حقیقی نزدیک‌تر و به واقع رویدادی بسیار قوی برای طی نمودن پله‌های ترقی در حوزه‌های مختلف استارتاپی بود و معتقدیم که نخبگان و متخصصان استارتاپی با توان بالای خود همواره طرح‌های و ایده‌های خلاقانه را دارند و در مسیر پیشرفت و توسعه تنها نیازمند حمایت مسئولان و برداشتن موانع موجود برسرراهشان هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۳۸ استارتاپ در این رویداد شرکت کردند، گفت: در حاشیه برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه ایران‌کام چندین قرارداد همکاری در حوزه‌های علمی، پژوهشی، مخابراتی، عمرانی، شهری و دیگر حوزه‌های فعال استارتاپی منعقد شد.

امیدفر تصریح کرد: در این نمایشگاه طرح‌های مختلف اشتغال‌های استارتاپی در معرض دید عموم قرار گرفت و یکی از مهمترین آن‌ها طرح اشتغال زنان سرپرست خانوار در منزل بود و این طرح موجب ایجاد اشتغال‌های زیادی برای عموم بانوان علاقه‌مند به‌ویژه زنان سرپرست خانوار شده است.

وی تاکید کرد: سالانه ۳ تا ۴ دوره استارتاپی در استان برگزار می‌شود و پارک علم‌وفناوری خراسان و کانون کارآفرینان خراسان رضوی هم در این حوزه از فعالان و خالقان طرح‌ها و ایده‌های برتر استارتاپی حمایت می‌کند و یکی دیگر از برنامه‌های ما برقراری ارتباط موثر و همکاری مستمر با سایر استارتاپ‌ها در جهت تبادل دانش و اطلاعات و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در حوزه‌های مختلف استارتاپی بوده است.

عضو هیئت مدیره کانون کارآفرینان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین دغدغه‌های استارتاپ‌ها در بحث بیمه آن‌ها بوده است، بیان کرد: استارتاپ‌هایی که سرمایه‌گذاری ویژه دارند از یک جایگاه قانونی برخوردار هستند و به همین جهت باید از حمایت‌های ویژه هم برخوردار باشند و کلیه طرح‌ها و اید‌های خلاقان استارتاپی وقتی موفق‌تر و اثربخش‌تر باشد که حمایت مسئولان را در بخش‌های مختلف به‌خصوص بحث بیمه داشته باشند.

انتهای پیام//ف. ح
 
 
 

بزرگترین دغدغه‌های استارتاپ‌ها در بحث بیمه آن‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار