یک تحلیلگر مسائل سیاسی و راهبردی مطرح کرد؛

حمله‌های عجولانه و رجزخوانی‌ها علیه سردار سلیمانی، اجزای یک پروژه واحد هستند

مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود در تحلیل رجزخوانی‌های اخیر علیه سردار سلیمانی پست جدیدی منتشر کرد.

حمله های عجولانه، اتهام زنی ها و رجزخوانی ها علیه سردار سلیمانی، اجزای یک پروژه واحد است به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی محمدی روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و راهبردی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

" فعلا مایل نیستم به جزئیات بپردازم یا موضوع را زیاده از حد بال و پر بدهم. بسیار کوتاه و ساده اما فکر می کنم همه باید به این نکته توجه کنند که حمله های عجولانه، اتهام زنی ها و رجزخوانی ها علیع سردار قاسم سلیمانی که برخی در روزهای گذشته علنی شده و برخی دیگر هنوز در پرده و لفافه مانده، همه اجزاء یک پروژه واحد است. به هم مرتبط کردن این پدیده ها اصلا سخت نیست.

رییس جمهور سابق به یکباره یاد آن می افتد که یک بار دیگر بابت جرائم دوستان نزدیکش حاج قاسم را متهم کند، رییس ستاد ارتش اسراییل تلاش می کند بگوید اجازه نداده سردار سلیمانی در سوریه یک لبنان دوم بسازد، نتانیاهو برای اولین بار موشک باران سوله های خالی در فرودگاه دمشق را علنی می کند و صفحات روزنامه ها و کانال های تلگرامی اصلاح طلب در ایران هم آرام آرام از ضرورت مذاکره با اسراییل حرف می زنند.

همه اینها در حالی است که امریکا اسراییل محاصره شده، سعودی در یمن و سوریه شکست فاجعه باری خورده، امریکا از سوریه خارج شده و اسراییل نمی تواند بیش از دو روز با حماس بجنگد. واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اجازه بدهید بعدا درباره جزئیات حرف بزنیم اما یک نکته کاملا روشن است: در این سطح، هیچ چیز تصادفی رخ نمی دهد! "

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
. ناشناس @
۰۹:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
ایشان یک سرباز هستند از قافله شهدا توصیه میشود به بد گویان با دم شیر بازی نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۴ دی ۱۳۹۷
دشمن داخلی از همه بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۴ دی ۱۳۹۷
سردار عزیز سلیمانی در دل ما جای دارد و هر که در برابر ایشان موضع خصمانه بگیرد در اردوگاه دشمن است و در مقابل ملت ایران.