الیاسی: قرارداد ۲ ساله و نیم با لیکنز بستیم/ حمایت مدیریت نقش اساسی در موفقیت سرمربی دارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: مدت قرارداد لیکنز به همراه دستیارش ۲ سال و نیم است و این ۲ مربی از فردا در تمرینات حضور می‌یابند.

عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب جرج لیکنز به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: لیکنز کارنامه درخشانی در تیم‌های اروپایی داشته است و به طور حتم این مربی  می‌تواند تیم ما را به موفقیت برساند. او به همراه دستیارش از  شب گذشته وارد تبریز شدند و از فردا در تمرینات حضور می‌یابند تا به بازیکنان معرفی شوند. 

او درباره مدت و رقم قرارداد لیکنز بیان کرد: مدت قرارداد لیکنز به همراه دستیارش ۲ سال و نیم است و با توجه به اینکه مالک باشگاه تراکتورسازی با این مربی به توافق نهایی رسیده است از رقم قراردادش اطلاعی ندارم.

مورینیو هم بدون حمایت مدیریت در تراکتورسازی موفق نمی شود 

الیاسی درباره اینکه لیکنز در سال‌های اخیر کارنامه درخشانی در مربیگری نداشته است، گفت: به هر حال این مسئله به مدیریت باشگاه تراکتورسازی بستگی دارد که از سرمربی جدید حمایت کرده تا او بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند. اگر مدیریت باشگاه با سرمربی تیم هماهنگ نباشد حتی مورینیو هم نمی‌تواند در تیم تراکتورسازی موفق شود.

پیروانی و محمودی همچنان در تیم ما حضور دارند 

رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی درباره وضعیت پیروانی و محمودی مربیان این تیم بیان کرد: لیکنز فقط یک دستیار با خودش به تبریز آورد و پیروانی و محمودی هم به عنوان مربی در کنار تیم می‌مانند و مشکلی در این باره وجود ندارد.

او درباره مذاکره با رضا قوچان نژاد در ترکیه بیان کرد: زنوزی به طور مستقیم با بازیکنان مدنظر صحبت می‌کند و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

الیاسی در پایان درباره وضعیت لی اروین خاطر نشان کرد: در حال رایزنی با اروین هستیم تا این بازیکن را به تبریز برگردانیم.


بیشتر بخوانید: 

سرمربی جدید تراکتورسازی بامداد فردا وارد تبریز می‌شود

"لیکنز" سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی شد

"پاتریک دی وایلد" دستیار جورج لیکنز در تراکتورسازی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار