سناتور آمریکایی: تاریخ، ترامپ را بخاطر مذاکرات بی‌منطقش به شدت قضاوت خواهد کرد

یک سناتور آمریکایی ضمن انتقاد از رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد تاریخ او را بخاطر مذاکرات بی‌منطقش بر سر تعطیلی دولت به شدت قضاوت خواهد کرد.

سناتور آمریکایی: تاریخ ترامپ را برای مذاکرات بی‌منطقش به شدت قضاوت خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور مارک وارنر از نمایندگان دموکرات سنای آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور بخاطر مذاکرات بی‌منطقش برای پایان دادن به تعطیلی دولت انتقاد کرد و گفت: تاریخ او را برای این کارش به شدت قضاوت خواهد کرد.

سناتور وارنر به شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد: فکر می‌کنم تاریخ نشان دهد که مردم به سال‌ها قبل نگاه خواهند کرد و خواهند گفت این مزخرف‌ترین مذاکرات بود. او خود را در گوشه رینگ بوکس مورد ضربه قرار داد. او به این مذاکرات اختیاری نداد. او شرایط برد دو جانبه را برای طرفین ایجاد نکرد.

وارنر به عنوان عضو ارشد کمیته اطلاعات سنا از تاثیر منفی تعطیلی ادامه‌دار دولت بر صد‌ها هزار کارگر فدرال که مجبور به ترک کار خود یا کار بدون دستمزد شده‌اند، انتقاد کرد. این سناتور آمریکایی با تاکید بر موضع دموکرات‌ها اعلام کرد رئیس جمهور باید در خلال مذاکرات بر سر بودجه مرزی، با بازگشایی دولت فدرال موافقت کند.

نزدیک به ۲۵ درصد از دولت فدرال آمریکا  از روز ۲۲ دسامبر سال گذشته میلادی به دنبال بن بست بوجود آمده میان کاخ سفید و قانونگذاران دموکرات در خصوص درخواست ترامپ برای تامین بودجه ۵ میلیارد دلاری به منظور ساخت دیوار مرزی در تعطیلی به سر می‌برد. کنگره تاکنون در برابر این درخواست ترامپ مقاومت کرده است و حاضر نیست چنین بودجه‌ای را به تصویب برساند. دموکرات‌ها مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار را برای تأمین امنیت مرزی (و نه ساخت دیوار) پیشنهاد کردند.

دور دوم مذاکرات میان ترامپ و سران حزب دموکرات هفته گذشته نیز بدون دستیابی به توافق بار دیگر با شکست مواجه شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار