با تاسیس سازمان تولید تسلیحات "آذر سلاح"

آذربایجان یکی از مراکز تولید سلاح در منطقه می‌شود

الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان قصد دارد این کشور را به یکی از مراکز تولید سلاح در منطقه تبدیل کند.

آذربایجان یکی از مراکز تولید سلاح در منطقه می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ریاست جمهوری آذربایجان، الهام علی اف، رییس جمهور آذربایجان با انحلال وزارت صنایع دفاعی این کشور، سازمان تولید تسلیحات "آذر سلاح" را برای تبدیل کردن جمهوری آذربایجان به یکی از مراکز تولید سلاح در منطقه قفقاز و حاشیه دریای خزر تاسیس کرد.

در فرمان الهام علی اف برای تاسیس سازمان " آذر سلاح" هدف از تاسیس این سازمان، توسعه صنایع نظامی در جمهوری آذربایجان و ورود به مرحله ای نوین در این راستا و تبدیل جمهوری آذربایجان به یکی از مراکز اصلی تولید سلاح در منطقه اعلام شده است.

این سازمان موظف شده است با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته نظامی تولید و ارسال سلاح، به بازاریابی برای این تولیدات در داخل و خارج از کشور و همچنین با استفاده از شیوه‌های نوین مدیریت و تجارت به توسعه این بخش در جمهوری آذربایجان بپردازد.


بیشتر بخوانید: فروش جدیدترین پهپاد صهیونیستی به جمهوری آذربایجان


همچنین به گزارش پایگاه اینترنتی "آذری دیفنس" با انحلال وزارت صنایع دفاعی جمهوری آذربایجان، هیات مدیره‌ای که رییس‌جمهور آذربایجان برای سازمان " آذر سلاح" منصوب می‌کند، اداره این سازمان تولید سلاح را در جمهوری آذربایجان بر عهده خواهد داشت.

دولت جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر با انعقاد قراردادهایی با رژیم صهیونیستی، زمینه تولید برخی تسلیحات از جمله پهپادهای صنایع نظامی رژیم صهیونیستی را در جمهوری آذربایجان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آسیا ، تسلیحات نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
پیروزی از آن آذربایجان قدرتمند است.بترس ای ایران تروریست پرور و بی عرضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
رویا خوبی است البته اگه بزارند
Iran (Islamic Republic of)
قارتال
۱۴:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
ناشناس بیا و تماشا کن و فقط حیرت کن و تعحب و به به بگو و بترس
آخرین اخبار