دوربین گوشی وان‌پلاس 7 به قابلیت زوم اپتیکال هیبرید 10X مجهز می‌شود

به تازگی مطلبی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از احتمال مجهز شدن دوربین محصول بعدی وان‌پلاس به قابلیت زوم اپتیکال هیبرید 10X را می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه شرکت‌های اپو - Oppo و وان‌پلاس - OnePlus زیرمجموعه یک شرکت بزرگ‌تر هستند، هر طراحی که اوپو در گوشی‌های خود به کار می‌برد، در محصولات وان‌پلاس دیده نمی‌شود. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که قابلیت زوم اپتیکال هیبرید 10X که اوپو قرار است در محصولات خود استفاده کند را در پرچمدار آینده وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس 7 یا مدل‌های بعدی آن ببینیم. اطلاعات جدیدی که از شرکت اوپو منتشر شده، به ما از معرفی یک محصول جدید از این شرکت در روز چهارشنبه ۱۶ ژانویه خبر می‌دهد.

دعوت‌نامه‌ این رویداد در فضای مجازی فاش شده است. این دعوت‌نامه برای نخستین بار توسط یک سایت منتشر شد. مسئله جالب این دعوت‌نامه این است که بر روی آن عدد ۱۰ نوشته شده است. ممکن است حضور این عدد اشاره‌ای به زوم اپتیکال دوربین گوشی آینده اوپو باشد. احتمالاً این قابلیت برای نخستین بار بر روی گوشی‌های Oppo F19 و Oppo F19 Pro دیده می‌شود. به نظر می‌رسد قابلیت زوم 10X اپتیکال هیبرید اوپو شباهت زیادی به تکنولوژی زوم 5X باشد. اوپو از این تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ در نمایش MWC رونمایی کرده است.

هم اکنون جدیدترین محصول وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس 6T، به دوربین دوگانه مجهز است. دوربین این دستگاه دارای زوم 2X است. در نتیجه استفاده از این تکنولوژی جدید، جهش بزرگی در دوربین‌ گوشی‌های این شرکت چینی خواهد بود. احتمالاً شرکت وان‌پلاس ساخت محصولاتش را با این طراحی جدید از اوایل سال آغاز کند. همچنین انتظار می‌رود که این محصول وان‌پلاس با یک گوشی دیگر که دارای فناوری 5G است، همراهی شود. شرکت وان‌پلاس با تولید گوشی‌هایی با امکانات بالا و قیمت مناسب، در حال گرفتن بازار فروش گوشی‌های هوشمند است.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 


انتهای پیام/

قابلیت دوربین محصول آینده وان‌پلاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.