دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: شهرستان نایین با توجه به پتانسیل‌های ورزشی در زمینه فوتبال به عنوان بازوی فوتبال استان در جهت ارتقای آن قدم بردارد.

انتظار دارم فوتبال نایین بازوی توانمند استان باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا دادخواه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست هیئت فوتبال شهرستان نایین گفت: از اینکه مسئولین شهرستان برای توسعه ورزش شهرستان دغدغه دارند خوشحالم و از سرپرست جدید هیئت فوتبال نایین انتظار داریم نسبت به شناسایی و معرفی استعداد‌های ورزشی تلاش کنند.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های رئیس سابق هیئت فوتبال شهرستان افزود: دوست داشتیم آقای جیحونی در این مراسم می‌بود که بنا به دلایلی توفیق نشد تا از کار‌ها و خدماتی که برای ورزش شهرستان تشکر کنیم.

دادخواه با اشاره به گلایه‌های مسئولان ورزش نایین مبنی بر اینکه شهرستان‌ها در ورزش استان جایگاهی ندارند بیان نمود: بنده خودم شهرستانی هستم و توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته و قول می‌دهم برای حمایت از فوتبال نایین حمایت کنم.

دبیر هیئت فوتبال اصفهان تصریح نمود: هیئت فوتبال نایین نسبت به معرفی چارت و برنامه ریزی‌ها طبق چارچوب اساسنامه فوتبال اقدام کند تا به زودی شاهد ترقی و رشد ورزش نایین باشیم.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست هیئت فوتبال شهرستان نایین با حضور حمیدی سرپرست اداره ورزش و جوانان، هیات‌های ورزشی شهرستان برگزار و با تجلیل از تلاش‌های امیرحسین جیحونی رئیس سابق هیئت فوتبال، اسماعیل عرب بافرانی به عنوان سرپرست جدید این هیئت از سوی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار