قدوس: هر تیمی که بالا بیاید شکستش می‌دهیم/از عملکردم مقابل عراق راضی نبودم

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از عملکردم مقابل تیم ملی عراق راضی نیستم و نمی‌دانم چرا نتوانستم آن طور که باید بازی کنم.

قدوس: از بازی ام برابر عراق راضی نبودم/ هر تیمی که بالا بیاید شکستش می دهیم سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی برابر تیم ملی فوتبال عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و طلسم سال ۲۰۱۵ شکسته نشد، اظهار کرد: من از بازی خود راضی نیستم و نمی‌دانم چرا نتوانستم آن طور که باید بازی کنم و شاید خسته بودم. سعی می‌کنم روز به روز بهتر شوم که بتوانم تیم خود را کمک کنم.  

تیم ضعیف در فوتبال وجود ندارد 

او درباره اینکه تیم ملی ایران در مرحله بعد با چه تیمی روبرو می‌شود، گفت: من نمی‌دانم و هر تیمی که بالا می‌آید ما با آن تیم بازی می‌کنیم و دیگر تیم ضعیف وجود ندارد. ما قصد داریم با هر تیمی که مواجه می‌شویم آن تیم را شکست بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.  

او درباره اینکه اواسط نیمه اول درگیری با بازیکن عراقی داشت، بیان کرد: بازیکن عراقی قصد داشت به پای من تکل بزند که من پریدم و به پایش برخوردی داشتم و شاید داور باید کارت زرد به من می‌داد، اما آن‌ها معتقد بودند که باید داور به من کارت قرمز می‌داد.  

عراقی‌ها همواره داور را تحت تاثیر قرار می‌دهند 

قدوس درباره اینکه داور را عراقی‌ها تحت تاثیر قرار داده بودند، بیان کرد: همیشه همین طور است و آن‌ها قصد داشتند داور را تحت تاثیر قرار بدهند، اما ما فقط بازی خودمان را می‌کنیم و باید تلاش کنیم که هر روز بهتر شویم.  

صحبت درباره قهرمانی در جام ملت های آسیا زود است 

او درباره اینکه فکر می‌کند همراه با تیم ملی فوتبال قهرمانی آسیا را کسب کند، گفت: یک مقدار زود است درباره این مسئله صحبت کنیم و اکنون به فکر قهرمانی نیستیم و فقط بازی به بازی جلو می‌رویم.  

بازیکن تیم ملی فوتبال در پایان درباره صحبت با بازیکنان عراق در پایان بازی خاطر نشان کرد: من با ۲ بازیکن عراق در لیگ سوئد همبازی بودم و آن‌ها  دوستان خوبی هستند و ارتباط خوبی با آن‌ها در سوئد داشتم.


 بیشتر بخوانید: 

ایرماتوف در نقش ویلیامز غرق شد/پنالتی‌های ایران سوخت

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار