در نشست خبری بررسی کنوانسیون پالرمو مطرح شد؛

لزوم توجه به دستاوردهای کشوری/آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره)گفت:حمایت‌های آمریکا از دولت‌های تروریستی نشان می دهد که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش،عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) ظهر امروز در نشست خبری تشکل‌های حوزوی با موضوع "بررسی کنوانسیون پالرمو" که در سالن نماز خانه خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار کرد:این که برویم معاهده خارجی را امضا کرده و زیر بار آن برویم اشتباه است چون خود غرب دچار پولشویی و فساد است و حمایت‌های آمریکا و غرب از دولت‌های تروریستی نظیر اسرائیل و عربستان سعودی مشخص می‌کند که آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست.

وی ادامه داد: در دولت اصلاحات تاکتیک مذاکره با اروپا داشتیم و روحانی در کتاب خود تاکید کرد که مذاکره بدون حضور آمریکا مؤثر نیست.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نباید همه امیدمان به بیرون از کشورباشد، ادامه داد: تاکتیک‌هایی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند نوین است و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود و باید به آن تکیه کرد.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) گفت:یکی از مهم‌ترین مشکلات کشورمان توجه به خارج و بی توجهی به دستاوردهای کشورمان است.

وی با اشاره به بی‌توجهی دولت به مشکلات جامعه بیان کرد: اگر در مردم حضور داشته باشیم و نظرات اصلاح‌طلبان و همچنین سلبریتی‌هایی که از دولت حمایت می‌کردند را مورد توجه قرار دهیم به این نکته می‌رسیم که از حمایت‌هایی که از روحانی کردند پشیمان هستند.

انتهای پیام/ش

نشست خبری  بررسی کنوانسیون پالرمو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.